בעולם

מחברת ספרי הארי פוטר מתרסקת: האם היא בדרך לפשיטת רגל?

חברת ההפקות של רולינג חוותה בשנה האחרונה ירידות משוגעות של 73% מכלל הכנסותיה, זאת על פי נתונים של חברת הפקות הטלוויזיה והקולנוע Bronte שהקימה רולינג בשנת 2013
מערכת ice | 
ג'יי קיי רולינג (צילום shutterstock)
עברו 12 שנה מאז שסדרת סרטי הארי פוטר הגיעה לסיומה, עם היציאה של הסרט השמיני "הארי פוטר ואוצרות המוות – חלק 2". מאז הפיקו האחים וורנר שלושה פריקוולים פרי יצירתה של ג'יי קיי רולינג, במה שהיה אמור להיות זיכיון ספין אוף בן חמישה חלקים. אבל נראה שבכל הקשור לסופרת עצמה, המצב גם לא ממש מזהיר.
על פי הפרסומים מעבר לים, חברת ההפקות של רולינג חוותה בשנה האחרונה ירידות משוגעות של 73% מכלל הכנסותיה, זאת על פי נתונים של חברת הפקות הטלוויזיה והקולנוע Bronte שהקימה רולינג ב-2013. יש לציין כי עיקר הירידה המשמעותית נובע ממשבר הקורונה.
עקב הסגרים הארוכים שהוטלו במדינות בהן עלה מחזה המבוסס על סדרת הספרים, מספר ההפקות נדחו והביאו להפסדי עתק. ברשתות החברתיות, למרבה ההפתעה, עיקר התגובות היו שמחות ובאו מצדם של אלו הנוטרים טינה לרולינג בשל התבטאויותיה בשנים האחרונות כנגד הקהילה הטרנסג׳נדרית.
 
במקביל, על פי דיווח חדש של הסאן: "האחים וורנר בוחנים כעת כיצד להביא את העיבוד למסך הגדול. זה היה על הכוונת שלהם מאז שהמחזה התגלה כפופולרי כל כך בווסט אנד. זה היה על אש קטנה מכיוון שיש הרבה עבודה".
ועכשיו נגיע למפץ הגדול – "החלום הוא שהכוכבים גדולים יחזרו, כולל דניאל רדקליף", כך מקווים באולפני האחים וורנר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה