בעולם

מה קרה שם בדיוק? חנמאל דורפמן סולק מהישיבה, בן גביר השתולל

עושה את מה שהוא יודע הכי טוב: השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא בזעם קיצוני מישיבת קבינט בבור הקרייה, בגלל שלא הסכימו להכניס לשם את עוזרו הצמוד חנמאל דורפמן
מערכת ice | 
חנמאל דורפמן (צילום יוטיוב עוצמה יהודית)
אמש (שלישי), השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר יצא בסערה מדיון בבור הקרייה בתל אביב והתעמת עם המאבטחים בגלל שהם מנעו מעוזרו, חנמאל דורפמן להיכנס לחדר ואף ביקשו ממנו להמתין בחוץ. 
לפי הדיווח של ירון אברהם בחדשות 12, בן גביר שם לב שדובריהם של חברי קבינט אחרים כן נכנסו לפגישה ואז הוא החל להתעצבן. לאחר מכן הוא יצא בסערה מהדיון. נזכיר כי חנמאל דורפמן, ידוע בתור אדם בעייתי. בעברו הוא היה נער גבעות קיצוני ויעד של השב"כ. 
 
בעבר, אמר דורפמן בראיון על המערכת כי: "השב"כ פועל נגדך, הוא לא רוצה בטובתך בשום שלב. אפשר להגדיר את זה כאויב ואפשר להגדיר את זה סתם כאח תועה, אבל באופן ברור מישהו שרוצה ברעתי. ולכן העניין הזה של לא לשתף פעולה זה עניין הכרחי, כי כשבא מישהו ורוצה להזיק לי אז אני לא אדבר איתו".
נזכיר כי מלבד לסוגיית דורפמן, בן גביר עורר אתמול סערה נוספת לאחר שהכריז כי אין בכוונתו להאריך את כהונת נציבת שירות בתי הסוהר קטי פרי וזאת בניגוד להסכמים הקואליציוניים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה