בריאות

קוקה קולה - הגרסה הבריאה: הטרנד המפתיע ששבר את הרשת

טרנד חם שרץ ברשתות החברתיות בשבועות האחרונים מנסה להבטיח "קוקה קולה בריאה", בלי סוכר וחומרים תעשייתיים. השיטה? שני מרכיבים בלבד
מערכת ice |  1
קולה זירו (צילום פלאש 90)
"קולה בריאה", האם זה קיים? משקה שהפך לטרנד ברשתות החברתיות לאחר שמשתמשת ב-TikTok פרסמה עליו פוסט ומייחס את המתכון למורה לפילאטיס שלה, מבטיח משקה קולה בריא.
סוד הקסם של הקולה הבריאה, נשמע באמת כמו משהו פשוט למדי, ולפי הטיקטוקרית אמנדה ג'ונס, "כל מה שצריך לעשות, זה לשלב שפריץ של חומץ בלסמי עם מים מוגזים מכל טעם. אני לא צוחקת עליך: זה טעים בדיוק כמו קולה", היא אומרת.
אחרים ב-TikTok ובטוויטר הלכו בעקבותיו של ג'ונס, ולמרות שהיו הרבה תגובה נגדית - כולל של Hoda Kotb ב-NBC, שכמעט התכווצה בשאט נפש - אחרים התגברו על הספקנות שלהם.
אז זה טוב? האם הביקורות המעורבות יכולות להיות קשורות למתכון המעורפל למדי? והאם זה באמת בריא? הגרדיאן ערך חקירה כדי לברר.
 
בתום מבחן טעם שערכו בגרדיאן בארבעה זוגים שונים של מים מוגזים, המים המוגזים בטעם ליים, היה זה שטעמו הכי דומה לקולה - במיוחד עם קרח. זה גם הריח כמו קולה, מה שאולי מצביע על כך שאחד ה"טעמים הטבעיים" הסודיים במתכון השמור ביותר של קולה יכול להיות ליים.
כתב הגרדיאן שערך את הניסויים העיד על הקולה הבריאה כי, "זה בהחלט היה נסבל למטרות ניסוי, אבל הגרסה החזקה יותר (קפואה או לא) טעמה כמו כוס קולה מקסימה שהושארה בחוץ בשמש במשך שבועות והחלה לתסוס. עם קרח או בלי, הגרסה החלשה יותר לא הייתה בדיוק תפלה, אבל מלאה בטעמים מתחרים שביטלו זה את זה, והצטרפו ללגימה גדולה של כלום".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מפתיע
    יהורם לוי 06/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברגע שיש שלושת המשפטים הבאים:מפתיע,מטורף,וזו הסיבה אין פשוט חשק לקרא כתבות.
    סגור