חדשות
קמפיין חדש ל-ZEISS מותג העדשות הגרמני, באמצעות FOUR
מותג העדשות הגרמני ZEISS עולה בקמפיין חדש באמצעות משרד הפרסום FOUR תחת הסלוגן "כל אחד והצייס שלו". אילן לפידות, מנכ"ל לפידות מדיקל: "מדהים לראות איך חברת צייס הגרמנית, החוגגת השנה 200 שנה להולדת מייסדה, עדיין פורצת דרך ומובילה את עולם האופטיקה עם טכנולוגיה חדשנית ופתרונות חדשים לצרכים החדשים של ציבור מרכיבי המשקפיים".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(1):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.אין ספק שמדובר בידיעה רחבה ומעניינת (ל"ת)פינס 06/2017/04הגב לתגובה זו0 0סגור