חדשות

בדרך לבחירות חמישיות? סקר חדש חושף מי יעלה ומי יפגע קשות

הפלונטר במערכת הפוליטית נמשך ואף החריף השבוע עם הצהרותיהם של נתניהו ובנט, נראה כי אף צד לא יצליח להרכיב ממשלה, בעקבות המצב יש מי שכבר מדברים בקול רם על בחירות חמישיות בחודשים הקרובים, סקר ראשון מראה מה מצב הגושים ואיזה מפלגה צפויה להתרסק
עמיאל ירחי |  2
צילום הכנסת - אוליבר פיטוסי פלאש 90 מרצ - אתר הכנסת הליכוד - פייסבוק יש עתיד פייסבוק תקווה - צילום מסך
הזמן לא עוצר ולבנימין נתניהו נותרו רק 11 יום לפקיעת המנדט שקיבל מהנשיא, ראש הממשלה כרגע נראה אובד עצות, אחרי שהתייאש מחיבור בין סמוטריץ' לרע"מ התחיל נתניהו לתקוף את נפתלי בנט, המצב הפוליטי נראה רחוק מפתרון מה שמביא לשולחן דיבורים ראשונים על בחירות חמישיות, אולי כדבר בלתי נמנע בעקבות המצב הפוליטי המורכב, סקר ראשוני שופך אור על מערכת הבחירות הבאה, איזה גוש יוביל, מי יתחזק ומי צפוי להתרסק.
מהסקר שפורסם היום (שישי) על ידי 103FM עולה כי אם בחירות חמישיות היו נערכות היום הליכוד היה  שומר על כוחו ומקבל 30 מנדטים, יש עתיד צפויה להתחזק עם 20 מנדטים, ימינה תעלה ל9 מנדטים, ש"ס עם 8, יהדות התורה 8, כחול לבן 7, העבודה 7, הציונות הדתית 6, הרשימה המשותפת 6, ישראל ביתנו 5, מר"צ 5, רע"מ 5, תקווה חדשה 4.

קרדיט: 103FM.
מהסקר שערכו מנחם לזר ופאנלס פוליטיקס עולה כי בתמונת הגושים גוש הימין יחד עם בנט יתחזק ויגיע אל ה-61 מנדטים, כרגע לא ברור אם יהיו בחירות חמישיות, בתום ימי המנדט של נתניהו יחליט הנשיא אם להעביר את המנדט אל לפיד או אל הכנסת, ברקע נמשכים הדיבורים על חוק בחירה ישירה שמקדמים בגוש הימין, כרגע מנסים לגייס בגוש את ימינה ורע"מ שיתמכו בחוק ויאפשרו את העברתו בכנסת בהליך מזורז.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אזרח ערבי עדיף מיהודון שמאלני .
    ימני מפוקח 04/2021/23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ואני אומר לאדון סמוטריץ ובן גביר 2 פלצני ימינה גאוותנים לכאורה גם גזענים מול מיעוט שהצהיר שרוצה להשתלב.. אז אמר מנסור עבאס אז התרברב בגלל זה לגרום לימין להתאבד פוליטית ואני שואל את 2 הניפסדים והעקשנים לכאורה חכמים אבל בטוח כיסילים גמורים כמה חלאות שמאל יש ביננו יהודוני גלות ויהודוני רייך שונאי המדינה משחירי חיילי צהל והמדינה בכל במה בעולם שטינקרים ומקדמי חרמות על ישראל ואיתם הם יהודים ראויים משותפינו הערבים?? מנסור עבאס מטבע הדברים מדבר מגרונו על עמו אבל אומר די החלטנוצלהשתלב ושני הכסילים הפנאטים בן גביר וסמוטריץ מוכנים למות מדמנים על האלונקה רק שרופא ערבי לא ינתח אותם.
    סגור
  • מילים מילים, וכך מתחילה מלחמת אחים
    ניר 04/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דייייייייייייייי
    סגור