נבחרת אייס

יאיר נתניהו | מדוע הבחירות בהונגריה הן בשורה טובה לישראל?

שבוע שעבר קרה דבר חשוב מאוד לישראל, לאירופה ולעולם כולו, ובכל זאת כמעט אף אחד לא שמע על כך בישראל. בהונגריה נערכו בחירות, וראש הממשלה ויקטור אורבן זכה בהן ברוב סוחף לקדנציה נוספת. מדוע הדבר כה חשוב לישראל ולעולם?
יאיר נתניהו
יאיר נתניהו |  55
יאיר נתניהו ויקטור אורבן (צילום מרק ישראל סלם לעמ)
ויקטור אורבן הוא בין המנהיגים השמרנים הבולטים בעולם. הוא בין המנהיגים המערביים היחידים אשר לא מוכנים לכרוע ברך ולהשתחוות בפני ה-"הפרוגרס" העולמי, לצד נתניהו.
אורבן הוא חבר אמת של ישראל, ומקפיד לתמוך בה בכל הפורומים האירופיים. הוא רואה בישראל מודל השראה למדינת לאום גאה שלא מוכנה לוותר על הריבונות שלה, ואין ספק כי גם הזהות הנוצרית העמוקה שלו, ויחסיו עם בנימין נתניהו משחקות תפקיד באהדתו לישראל. 
 
האיחוד האירופי הוא שותפת הסחר הגדולה ביותר של ישראל מצד אחד, אבל עוינת אותה מאוד מצד שני. האיחוד האירופי כארגון על-לאומי לא באמת מייצג את האינטרסים הלאומיים של המדינות המרכיבות אותו, אלא בפועל מייצג את האינטרסים הפרוגרסיביים הקיצוניים של הפקידות האירופית בבריסל. 
כל החלטה אופרטיבית של האיחוד האירופי כנגד ישראל יכולה להסב נזק רב לאינטרסים שלנו. האיחוד האירופי בנוי באופן כזה שכל החלטה דיפלומטית שלו כנגד מדינה אחרת, מחייב קונצנזוס של כל 27 המדינות החברות בו. מספיק שמדינה אחת תתנגד להחלטה ותטיל עליה וטו, וההחלטה לא יכולה להתקבל.
ויקטור אורבן הפך את הונגריה לכיפת הברזל המדינית של ישראל בתוך האיחוד האירופי. בשנים האחרונות הונגריה סיכלה, לפעמים לבדה, כל החלטה אנטי ישראלית של האיחוד האירופי כנגד ישראל. הדבר בא לידי ביטוי בעיקר לאחר ביקורו ההיסטורי של ראש הממשלה דאז נתניהו בהונגריה, ביקור ראשון של ראש ממשלה ישראלי במדינה החשובה הזו.

צילום: Marc Israel Sellem/POOL
המדיניות של נתניהו אל מול האיחוד האירופי הייתה שונה ב-180 מעלות מהמדיניות של פקידי משרד החוץ במשך עשורים, אשר דגלו במדיניות של חיזור אחר  מדינות מערב  אירופה, ויחסים קרים עד עוינים עם מדינות מזרח אירופה. נתניהו הבין כי מערב אירופה היא "מקרה אבוד" מבחינת ישראל ואין טעם להשקיע בה. היא  עוינת אלינו לא בגלל מדיניות ישראל, אלא בגלל תהליכים פנימיים שקורים במדינות הללו. ההגירה המוסלמית הנרחבת הפכה את הקול המוסלמי בבחירות לחשוב ביותר וכזה שמתווה מדיניות חוץ.
האידיאולוגיה הפרוגרסיבית הרדיקאלית הרואה בישראל כוח קולוניאליסטי זר ואירופאי במזרח התיכון, השתרשה לחלוטין בקרב התקשורת, האקדמיהֿ, הסגל הדיפלומטי והאליטה במדינות אלה, ואין דבר שישראל יכולה לעשות כדי לשנות זאת.
לעומת זאת, מזרח ומרכז אירופה זה סיפור אחר. מדינות אלה, שעד נפילת ברית המועצות היו מאחורי מסך הברזל, לא עברו את מכבש התעמולה הפרוגרסיבית האנטי מערבית  שמדינות מערב אירופה עברו. בתור מדינות שסבלו במשך עשורים מדיכוי וכיבוש קומוניסטי, הן נרתעות באופן טבעי מאידיאולוגיה שמאלנית ראדיקלית. בניגוד למערב אירופה שאיבדה לחלוטין את זהותה הנוצרית, מזרח אירופה נותרה נוצרית אדוקה.
השמרנות הפוליטית והזהות נוצרית של מדינות מזרח אירופה גרמו לכך שהן מסרבות בתוקף לקבל אל תחומיהן מהגרים מוסלמים, ולכן אין במדינות אלה מיעוט מוסלמי משמעותי שיש להתחשב בו בקבלת ההחלטות המדיניות בכדי לזכות בקולותיו בבחירות.
הסוגיה הפלסטינית הפכה לסוגיה חשובה ומרכזית ביותר בשמאל המערב אירופאי, אך היא כלל לא מעניינת את תושבי מזרח אירופה.
לצערנו, שר החוץ לפיד חזר למדיניות הישנה של התרפסות בפני מערב אירופה ועוינות כלפי מזרח אירופה. הוא מבקש את קרבתן של צרפת וגרמניה, אשר פועלות במרץ להחזיר את הסכם הגרעין עם אירן אשר מאיים על עצם קיומנו. צרפת וגרמניה גם מממנות במאות מיליוני יורו ארגונים חתרניים אנטי ציוניים בתוך מדינת ישראל, ועמותות תומכות טרור ברשות הפלסטינית. הן מצביעות כמעט תמיד כנגד ישראל בפורומים האירופאיים והבינלאומיים ועוינות את ישראל באופן כללי.
 
עם כניסתו לתפקיד, לפיד החל בקמפיין תקשורתי אלים כנגד פולין, אשר חירב לחלוטין את היחסים של ישראל עמה. פולין היא מדינת ענק של עשרות מיליוני אנשים, והחשובה במדינות "ברית וישגרד". היא הפכה למעצמה אזורית לאור המשבר באוקראינה, כאשר אפילו נשיא ארצות הברית ביידן עולה אליה לרגל, למרות שבתחילת כהונתו הוא החרים אותה.
מכל הסיבות הללו, נתניהו יצר בריתות חזקות בין ישראל למזרח אירופה. מול יוון וקפריסין הוא בנה ברית משולשת המבוססת על האינטרסים המשותפים בנוגע למאגרי הגז בים התיכון והחשש מהתוקפנות הטורקית. ממשלת לפיד- בנט החריבה לחלוטין ברית זו, עם ההתרפסות וההתקרבות לטורקיה העוינת של ארדואן.
ברית נוספת שנתניהו ייסד היא הברית בין ישראל ל"-ברית וישגרד". מדובר בקבוצת מדינות החברות באיחוד האירופי מצד אחד, אך מהוות גוש פנימי שמרני מצד שני. המדינות החברות בגוש מלבד הונגריה הן צ׳כיה, פולין וסלובקיה. מדובר במדינות שאוהדות את ישראל, אדישות כלפי הפלסטינים, ועוינות את הראדיקליות הפרוגרסיבית של הפקידות האירופית בבריסל. הוא צירף את ישראל לכמה פסגות של גוש וישגרד, ואף קיים פסגה אחת בישראל (למרות שאיננה חברה בגוש). בשלב מסוים פולין החליטה לצנן את יחסיה עם ישראל ולהפסיק להגן  עליה במסגרת האיחוד האירופי, בגלל הקמפיין הארסי והאגרסיבי של השמאל הישראלי, ובמיוחד יאיר לפיד, כנגד פולין.
הונגריה לעומת זאת, נשארה נאמנה לישראל, למרות ההתקפות של השמאל והתקשורת הישראלית כנגד אורבן. לפני כמה שנים השמאל הישראלי, ואף פקידים חצופים במשרד החוץ, האשימו את אורבן באנטישמיות בגלל קמפיין ממשלתי הונגרי כנגד המיליארדר האמריקני ג׳ורג׳ סורוס.
סורוס נולד למשפחה יהודית בהונגריה. כאשר היה נער השתלטו הנאצים על הונגריה, ומשפחתו אימצה זהות נוצרית. בתקופה זו, הועלו טענות כי סורוס עצמו עזר לנאצים במשימה של החרמת הרכוש של היהודים שנשלחו לאושוויץ. על פי דיווחים, סורוס הוא, לכאורה, המממן הראשי של רוב עמותות וקרנות השמאל החתרניות והאנטי ציוניות בישראל, וכן של עמותות פלסטיניות  קיצוניות. הוא פועל במשך עשורים  לבטל את המושג של "מדינת לאום" בישראל, אמריקה ואירופה. בדומה לישראל, סורוס השקיע רבות בעמותות וקרנות שמאליות קיצוניות בהונגריה. לבסוף, הממשלה בהונגריה הוציאה אותם אל מחוץ לחוק. לא אגזים אם אומר שלפחות 70% מהבעיות הקיומיות של ישראל היו נגמרות, אם ישראל הייתה נוקטת בצעד דומה.
 
להתנגד לסורוס זה לא אנטישמיות, אלא להפך. סורוס הוא אחד האויבים הגדולים ביותר של מדינת ישראל והעם היהודי, והוא זה שעומד מאחורי תהליכים רבים של פירוק החברה הישראלית.
בבחירות האחרונות בהונגריה, סורוס, האיחוד האירופי והשמאל ההונגרי ניסו להדיח את אורבן מראשות הממשלה באמצעות מהלך מיוחד. תחת הסיסמא "רק לא אורבן", כל מפלגות השמאל התאחדו יחד עם מפלגת הימין הקיצוני "יוביק". נשמע מוכר קצת לא?
"יוביק" דרך אגב, היא מפלגה אנטישמית ונאו נאצית באופן גלוי. למזלנו, הם נחלו תבוסה צורבת, ואורבן נבחר מחדש לכהן כראש ממשלה ברוב קולות. מדובר בניצחון חשוב לא רק להונגריה ולישראל, אלא לעולם כולו. מאז תחילת הקורונה שטף את העולם המערבי גל של עלייה של השמאל הקיצוני הפרוגרסיבי.
בישראל קרתה ההפיכה הפקידותית- משפטית- תקשורתית והונאת המצביעים של בנט, באמריקה עלה לשלטון ביידן, בצ׳ילה עלה לשלטון  איש שמאל קיצוני קומוניסטי (ושונא ישראל כמובן), בגרמניה הסוציאליסטים עלו לשלטון פעם ראשונה לאחר עשורים, ובאוסטריה נעשתה הפיכה משפטית- פקידותית- תקשורתית (די דומה למה שקרה אצלנו) כנגד הקנצלר הימני, הפופולארי ואוהד ישראל סבסטיאן קורץ.
בחירתו של אורבן בהונגריה בלמה את המגמה הזו, ואני מלא תקווה כי מדובר בסנונית המבשרת את בוא האביב. השנה יתקיימו באמריקה הבחירות לקונגרס, ולפי כל הסקרים, הרפובליקנים צפויים להחזיר לידיהם את השליטה בו. לאור ההתפתחויות האחרונות עם חזרתה של חברת הכנסת עידית סילמן לגוש הימין, אני מקווה שגם ישראל תחזור בקרוב להיות מדינה לאומית ודמוקרטית.
תגובות לכתבה(55):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 43.
    חולה על ההגיון שלך
    בוץ׳ 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדינות מערב אירופה עברו תעמולה אנטי-מערבית, רק אורבאן מהמזרח לא עבר את התעמולה הזאת. מה שכן, אני מאמין לך שאתה כותב את השטויות האלה בכנות. יאללה, לפוסיקאט.
    סגור
  • 42.
    אתה לא מתבייש - לעודד מדינה שריסק את
    ליז 04/2023/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הדמוקרטיה. לכיוון הזה אתם מובילים את מדינת ישראל. פיקלשטיין על ידי פילוג והסתה ריסק גם את ישראל וגם את הונגריה. תתבייש שאתה נותן לזה יד. ותפסיק להשתמש במילה דמוקרטיה.
    סגור
  • 41.
    איזה אהבל (ל"ת)
    לך לעבוד יל״ז 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 40.
    נסיים כמו טורקיה האיש וקואליציית החושך! (ל"ת)
    הונגריה זה המודל? 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 39.
    יאיר נתניהו כבר נחקר על הסתה? (ל"ת)
    ביבי לכלא 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • טען עוד
  • 38.
    הכותב הינו בטלן וגזען (ל"ת)
    ילדז 04/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 37.
    יאיר נתניהו
    גברת 05/2022/02
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי ביקש לשמוע את הניתוחים של הבטלן הראשי?במקום לעבוד ולפרנס את עצמו .יושב כל היום ומעביר ביקורת על כל כל מי שאינו חושב כמוהו.פשוט דוחה ומגעיל.
    סגור
  • הוא עובד בניהול המדינה מאחורי הקלעים ?? (ל"ת)
    א 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • פשיסט קוראים לזה בשפה פשוטה.
    אני 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    5 0
    וזה מה שהוא רוצה לעשות בשביל אבא שלו בישראל וזה דבר שאסור שיקרה. להוציא מהר לניבצרות כי אחרת הלכה המדינה.
    סגור
  • 36.
    הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בתקופה שבה מהנדסים את התודעה , ורומסים כל חוק , ממציאים חוקי מוסר דימיוניים למען אינטרסים שלטוניים , בתרבות כל מאן דאלים גבר , מושחתים השודדים לכיסם , ומוכרים את מדינתנו בנזיד עדשים , טוב לדעת ולשמוע דברים שפויים , ענייניים. (גם אם הם נאמרים ע"י בנו של שנוא נפשם ), דברי טעם הם ,בחשיבה מעמיקה . את מה שעמל אביו למען מדינתנו , לא יוכלו עשות אויביו . כי לא בכישוריהם הגיעו לכסאות הרמים , אלא בניכלוליהם , תאבי שלטון ובצע . יום יבוא , והאזרח יבוא איתם חשבון . חזק ואמץ ! אל תירא ואל תיחת! המשך לחזק את אביך , ואנו תקווה שישוב להנהיג את עמינו במהרה. יישר כח!
    סגור
  • 35.
    יאיר נתניהו מכוער מבחוץ ומבפנים. דומה לאמא (ל"ת)
    ציפי 04/2022/25
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 5
    תת רמה של אלו המתיימרים להיות נאורים ( כך לפחות הם מציגים את עצמם)
    סגור
  • 34.
    אין בעיה בני היקר
    אבא שלך 04/2022/23
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אתה תמשיך בעלילות נגד ''עמותות השמאל'' ואני אפעל בינתיים להקמת מדינה פלסטינית לצד מדינת ישראל
    סגור
  • 33.
    כדבר פשיסט אחד לרעהו
    מיכאל 04/2022/18
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כמובן שיאיר יתמוך באורבן שהרי גם הוא וגם אביו שניהם שמרנים פשיסטים והעקרב הולך אחרי העכביש. אורבן שמגדיר עצמו כדמוקרט לא ליברלי (אין דבר כזה חוץ ממדינות פרוטו פשיסטיות כמו פולין, רוסיה וטורקיה ואולי תחת שקרניהו גם ישראל אם חס וחלילה שקרניהו יחזור לשלטון), חיסל את הדמוקרטיה בהונגריה עם שלל חוקים שביטלו את בית המשפט העליון, את התקשורת החופשית ושללו את חוקיותם של הלהטב"ים במדינה. כמו כן הוא ומקוריו השתלטו על מוקדי הכח והכסף במדינה (כמו ששקרניהו רצה לעשות גם בישראל). בקיצור מצא מין את מינו השחור.
    סגור
  • 32.
    למה יאיר טורח לכתוב? ממילא לא קוראים
    לא מעניין 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    6 3
    יאיר, אף אחד לא קורא מה שאתה כותב, זה לא מעניין איש. זאת רק הזדמנות של המגיבים לומר לך בכל פעם, שאתה בן של הורים מושחתים, וחוץ ממומחיות שלך בפוסיקט, גם אתה חסר ערך.
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם הגבת , סימן שקראת! עוד לא הבנת את זה ? ברור לעין , שדברי טעם , נשגבים מבינתך.
    סגור
  • 31.
    מאמר מצוין. קולע לאמת ומצייר את התמונה המדינית הנכונה. (ל"ת)
    גיא 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    4 7
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אכן כן
    סגור
  • 30.
    יאיר האפס, מנסה לשנות תדמית. תומך בדיקטטור שמדכא הפגנות
    רון 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    11 4
    בקרוב טולמארט יחשוף בדיוק מי אתה וממה אתה סובל יחד עם אמך.
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תת רמה!
    סגור
  • 29.
    כל מאמר שלך חד ובועט (ל"ת)
    חדוי 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אמת לאמיתה
    סגור
  • 28.
    כמו סורוס?
    מישהו נוסף 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אילסון תומך באותם גורמי ראקציונים. מה ניתן לצפות ממי שמתפרנס מהימורים ומהתעשיות הנילוות להם. רק חבל שהכותב בעל דעות בדלניות מקבל במה לכתוב כל מה שהוא רוצה
    סגור
  • 27.
    אמור לי מי חברך ואומר לך מי אתה
    רתוש 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    9 2
    ואומר לך מי אתה.. החברים של הביבי ובנו הם - פוטין, טראמפ, מודי וכל מנהיג לאומני/פשיסטי אחר בעולם. לו היה מזמינו נשיא צפון קוריאה הוא בוודאי היה מוקסם ממנו, בדומה לחברו טראמפ. כפיות הטובה של הלאומנים כאן ביחס למדינות התומכות בנו באמת בכסף, בציוד מלחמתי במודיעין ועוד , עוד תשוב אלינו כבומרנג. הצרה הגדולה של העם שלנו היא הדת - "אתה בחרתנו"..ו"גויים אינם בגדר אדם" מוטמעים בילדים כיום, אפילו בבתי ספר לא דתיים (הנקראים בטעות חילוניים) .
    סגור
  • 26.
    בני משפחת נתניהו המנהיגים הבאים שלנו
    דוד 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    6 10
    וכל הקנאים והמסיתים יואבדו.
    סגור
  • 25.
    כבר שלמת את הסכום שקבע ביהמ"ש? (ל"ת)
    אזרח 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    11 3
    סגור
  • 24.
    כל כך לא מעניין מה שיש לו לומר
    ירון 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    10 3
    שוב פולחן האישיות הבלתי נגמר של נתניהו. אם ההוא היה נואם "אני ואני ואני ואני" אז הג'וניור לא מפסיק לומר "הוא והוא והוא והוא" תתחפפו מחיינו כבר
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחד( ממנו) יכה אלף , ורבבה ( מכם ) ינוסו מפניו , את מה שהוא לבדו , תרם למדינה ,עשרות מכם לא ייצלחו עשות אף שנים רבות
    סגור
  • 23.
    עדיין נובח הכלב הזה? (ל"ת)
    אויש 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • הקול השפוי מול המימשל ההזוי
    קול קורא 04/2022/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אין הדבר מעיד , אלא על אומרו.
    סגור
  • 22.
    נא ללמוד עברית
    זד 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אומרים "בשבוע שעבר" ולא "שבוע שעבר". רמה רדודה.
    סגור
  • המומו במומו פוסל
    רוני 02/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כשאין תשובה אינטלגנטית למהות ולוכן הדבריםשעלו כאן, אז אנשים רדודים מחפשים פגמים טכניים, עולבים באדם כי אין להם מושג מה לענות לגופו של עניין.
    סגור
  • 21.
    מה הוא מבלבל את המוח
    אבי מהגליל 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    9 2
    למד הילד את התיחמון מאביו.רצה תעודת עיתונאי לא קיבל.עכשיו יוצא עם כתבה על כלום ושום דבר.יעשה עוד כמה כאלה.ואז יפנה לבקש תעודת עיתונאי שוב.יאיר! עם תעודת עיתונאי או בלי זמנך יעבור יחד עם אביך.כאשר הסיפור עם אביך יגמר.והוא יגמר בקרוב מאד.בליכוד אף אחד לא יסתכל עליך.אתה ואביך תחשהו למחריבי הליכוד.הם לא יסלחו לכם לעולם
    סגור
  • 20.
    אם היינו
    ראובן.ס 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כל מה שכתבת שהיינו צריכים לעשות האבא שלך יכול היה לעשות, תפסיק להאשים אחרים. אוי לאתר שהאיש הזה בנבחרת שלו.
    סגור
  • 19.
    ניתוח מרתק
    עופר 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    2 10
    רואים שכותב המאמר יודע מהלך או שנים בנושא ההסטורה והפוליטקה הבנלאומית .יישר כח .
    סגור
  • 18.
    יאאלה יאירוש מצא לך עבודה אמיתית ועזוב אותנו בשקט! (ל"ת)
    כל כך שטחי 04/2022/16
    הגב לתגובה זו
    10 2
    סגור
  • 17.
    איך אתה בעדו?? כי הוא לחץ לאביך את היד?
    ששש 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הוא איש עם שלטון ימני שלא במיוחד אהוד באירופה, פתאום אתה החלטת שהוא טוב לישראל.
    סגור
  • כי הם רוצים להיות כמוהו
    א 04/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משפחת דיקטטורה על מלא. מקווה לפחות שלא מונרכיה....
    סגור
  • 16.
    גיי קאקען אויפן דאך (ל"ת)
    ארק 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 15.
    כתבה של יאיר
    סימון 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    משועמם. לא יודע לצחוק או לבכות.
    סגור
  • 14.
    תגובה (ל"ת)
    סימון 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 13.
    אני לא מבין
    Adi 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    למה נותנים במה לאידיוט כמוך וממתי נהית פרשן לעניני כלום? לך תמצא עבודה יא כלומניק
    סגור
  • 12.
    מי כתב בשבילך את המאמר? (ל"ת)
    דני54 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 11.
    בכלל לא מגמתי
    דרור 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    רצוף חוסר דיוקים ודעות אישיות
    סגור
  • 10.
    בקיצור, החריין הקטן רואה באורבן שלוחה של אביו המושחת
    זעליג 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    8 1
    יאיר נתניהו, המייצג בהתנהלותו את האספקטים היותר מבחילים בהתנהלות המושחתת של הוריו, אומר בשורה התחתונה משהו בדומה ל: "...איזה מזל שבהונגריה, שלה, מטבע החוק, יש ווטו על החלטות של האיחוד האירופאי, לטוב ולרע, נבחר שוב, רודן מושחת תואם-ביבי, מקום-מפלט אידיאלי למשפחת נתניהו, למקרה שבו יגזור בין דין בישראל, על ביבי, מאסר בפועל..." כמאמר "המלכה האם" ב 2018. https://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-2102433,00.html מכאן לפחות ברור שה"ציונות" המופרכת של משפחת נתניהו, מייצגת לכל היותר, פאסון נבוב, שמאחוריו עומדות שלוש תאוות בלתי נשלטות ושלותן כאחת, חסרות-רסן: תאוות כוח, תאוות בצע, ותאוות כבוד. אני מתחלחל כל פעם מחדש, כשאני נזכר שהמשפחה המופקרת הזו, המשפחה הכי משחתת בתולדות עם ישראל, היו שלוש אצבעות על הכפתור הגרעיני האדום של ישראל, כאילו ישראל וכל מה שיש בה, הם נחלתם הפרטית. החרפה הזו היא בעיקר חרפתו של הימין המשיחי בישראל, שבחר לעצמו אוכל-שרצים שמאלני מופקר ומשפחתו המטורללת, כמשיח שקר, ש"מייצג" נעבעך, את הזהות היהודית ואת נצח ישראל.
    סגור
  • 9.
    מרתק
    מ. עמיאל 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    2 6
    קצר קולע ומרתק
    סגור
  • 8.
    תאומים
    יאיר 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אורן, ביבי, פוטין, מסולידי והוא מגרמניה של לפני 80 שנים, הם הם תאומים גנטיים, הינו צוררים צמאי שררה וכוח, בקיצור, הם האנשים המסוכנים ביותר שהיו וישנם.
    סגור
  • 7.
    חג שמח יאיר היקר (ל"ת)
    ראש הממשלה הבא 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 6.
    מעניין לקרוא אותך. תמשיך ! (ל"ת)
    כנען 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 5.
    טמבל
    ראובן.ס 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אם הייתה מכיר טוב את ההונגרים הייתה מדבר אחרת. אבל אתה מתאים לאתר בו אתה כותב.
    סגור
  • 4.
    הביקור "ההיסטורי" של נתניהו בהונגריה כלל גם מיטה במטוס
    אורח 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לאימל'ה MA/BA?
    סגור
  • 3.
    האם כבר שילמת כבר 3,500 ש"ח לראש הממשלה לשעבר אולמרט?
    חנוך 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כך פסק השופט לאחורנה במשפט הדיבה שלכם מולו. האם אתה ואמא העברתם כבר את הכסף לחשבונו של מר אולמרט? בנוסף, באתר סרוגים נכתב "אולמרט ביקש ממשפחת נתניהו למסור פרטים אישיים על מצבם הנפשי וטיפולים שעברו. בני משפחת נתניהו סרבו, וכעת חייב אותם השופט." --- מדוע הנכם מסרבים למסור את המידע? האם יש לכם מה להסתיר בנושא?
    סגור
  • 2.
    כל דיקטטור ופאשיסט מפוטין ועד דרום אמריקה טוב למשפחה זו (ל"ת)
    דוד 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 1.
    יאיר, מאיפה יש לך יותר ממיליון ש"ח בחשבונות הבנק?
    ארנון בר 04/2022/15
    הגב לתגובה זו
    9 1
    בגלובס פורסם כי "בחשבון עו"ש אחד מונחים למעלה מ-100 אלף שקל; בחשבון עו"ש נוסף באותו סניף עוד למעלה מחצי מיליון שקל; בחשבון שלישי כ-80 אלף שקל; ובפיקדונותיו באותו סניף כ-350 אלף שקל". יאיר, מאיפה הכסף? הרי היסטוריית התעסוקה שלך ידועה. האם סכום העתק הזה הושג בדרכים כשרות? אם כן, כיצד? אתה חייב לפרט אם אינך רוצה להסתובב עם עננת חשד. בנוסף, טענת במסגרת התביעה של אבי אלקלעי כי 250 אלף השקלים, בתוספת 30 אלף שקל ההוצאות, הם "סכום אדיר לכל הדעות אשר אינו בידי ואין באפשרותי להשיגו". לאור מה שפורסם, האם שיקרת לבית המשפט? האם אתה יודע מה דינו של מי שנותן עדות שקר? האם אתה סבור שעניין זה יגיע לחקירת משטרה ובסופו של דבר, לפיתחו של היועמ"ש? אשמח לשמוע תגובה מפורטת וכנה לדברים הללו במקום המגילות המשמימות שאתה מפרסם כאן מדי שבוע ושאינן מעניינות איש.
    סגור
  • צריך לבדוק
    דורון 06/2023/20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם לאדם המחליא הזה יאיר נתניהו יש כסף שהוא לא יודע להסביר מהיכן הגיע צריך לחקור אותו ולהעמיד אותו לדין בדיוק כמו את האבא שלו. כסף לא קופץ סתם לחשבון הבנק של אדם, אזרחי ישראל יודעים שיאיר לא עובד ולכן יש סבירות גבוהה שמדובר בכסף לא חוקי שמגיע משחיתות וקומבינות
    סגור