משפט

מוכר רהיטי ילדים נעצר בחשד להעלמת הכנסות במיליוני שקלים

גל צימרינג, אדם העוסק במכירת רהיטי ילדים חשוד באי דיווח על הכנסות בגובה 5.3 מיליון שקל. הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב ושוחרר בתנאים מגבילים ביניהם התחייבות עצמית על סך 300,000 שקל, ערבות צד ג' על סך 150,000 שקל, הפקדת מזומן על סך 25,000 שקל, וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום
כפיר אדר | 
שיאני התלונות בתחום הרהיטים (צילום freepik, pexels)
גל צימרינג, העוסק במכירת רהיטי ילדים, הובא בפני בית משפט השלום בתל אביב-יפו בחשד להעלמת הכנסות בסכום של כ-5.3 מיליון שקל. מהחקירה עולה החשד כי בין השנים 2014-2020 לא דיווח צימרינג על הכנסה זו לפחות, אשר התקבלו לרוב מכרטיסי אשראי וזאת במטרה להתחמק מתשלום מס.
על פי בקשת המעצר, במסגרת פעילות שביצע פקיד שומה חקירות מרכז, עלה חשד כי צימרינג, תושב יהוד, אינו מדווח לרשויות המס על מלוא הכנסותיו מעסקו. בעקבות החשדות, נפתחה חקירה גלויה כנגדו, במסגרתה נתפסו מסמכים מעסקו ומביתו של החשוד וממייצגו.
צימרינג נעצר בעקבות מהלך נרחב של חטיבת השומה והביקורת ברשות המסים לאיתור העלמת הכנסות מכרטיסי אשראי, במסגרתה נערכה השוואה באמצעות כלים טכנולוגים מתקדמים (BI) בין נתוני סליקת אשראי, לדיווחים שהועברו על ידי נישומים. בשנה האחרונה נעצרו מספר חשודים בהעלמת מס כתוצאה מהמהלך, והרשות תמשיך לפעול לאיתור העלמות נוספות.
כבוד השופט אור ממון מבית משפט השלום בתל אביב-יפו שחרר את צימרינג בתנאים מגבילים ביניהם התחייבות עצמית על סך 300,000 שקל, ערבות צד ג' על סך 150,000 שקל, הפקדת מזומן על סך 25,000 שקל, וצו עיכוב יציאה מהארץ ל-180 יום.
עורכי הדין אלעד רן והילה תירוש ממשרד רן - תירוש ושות׳ המייצגים בהליך מסרו בשמו של גל צימרינג: "מרשנו עומד על חפותו ובטוח כי בסיום החקירה יימצא כי לא התחמק ולא פעל במטרה להתחמק מתשלום מס".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה