משפט

מיליונרית התמכרה לציד פוקימון, הבעל דורש גט וחלוקת רכוש

לאחר שנים של הידרדרות ביחסים של בני זוג ממרכז הארץ, הגיע השיא שמבחינת הבעל היה המסמר האחרון בארון הקבורה של הנישואין שלהם: "הייתה נלהבת לצאת לחופשות בחו"ל כדי להתקדם במשחק"
מערכת ice |  1
צילום (Image credit: Niantic)
סיפור אהבה עמוק שהחל בשירות צבאי משותף והמשיך לחיי נישואים וילדים, הפך לדברי הבעל, לסיוט בלתי נסבל.
הזוג ממרכז הארץ הם אנשים אמידים ובעלי הכנסה גבוהה מהממוצע, וזאת בנוסף לירושת מיליונים אותה ירשה האישה מהוריה המנוחים. אך כמו בהרבה מקרים, הכסף הרב גורם לחוסר יציבות נפשית, ועל פי עדות הבעל, האישה נהגה לאגור במשך שנים בגדים וחפצים סתמיים והתמכרה לקניות ללא תוחלת.
כך ביתם התמלא בארגזים שמאפסנים מאות פרטי לבוש ישנים וחפצי אופנה שנקנו ולא נעשה בהם שימוש מעולם. לדברי הבעל, בכל פעם שהוא ניסה לפנות קצת מקום בבית ולתרום חלק מהחפצים, פרץ בין בני הזוג ריב קשה, שלאחר כמה פעמים הדרדר לחרם מצד האישה שבו התעלמה לחלוטין מקיומו של הבעל בבית.
אך כל זאת טרם ההתמכרות שמוטטה לחלוטין את חיי הנישואין שלהם. האשה התמכרה, לדברי הבעל, למשחקי מחשב ובראשם פוקימון גו שבמסגרתו מסתובבים עם הפלאפון וצדים פוקימונים באמצעות המצלמה.
לדברי הבעל, כך הגיע האישה למצב שהיא לוקחת את ילדיהם במכונית ברחבי הארץ בלילות, ונוהגת באיטיות ובצורה המסכנת את הסביבה, על מנת לצוד פוקימונים במסגרת המשחק. האישה סירבה להפסיק מנוהגה הפסול והמסוכן הזה, בשום פנים ואופן.
בנוסף, בחופשות לחו"ל שנסעו אליהם הזוג, לדברי הבעל, האישה הייתה נלהבת לצאת לכל חופשה, וזאת, לדבריה, משום שציד פוקימונים בחו"ל, מקדם אותה בצורה המשמעותית ביותר במשחק. וכך, בכל חופשה משפחתית לאורך שנים, נהגה האישה לנטוש את הבעל ואת ילדיהם לשעות ארוכות, תוך שהיא יוצאת בגפה לציד מפלצות ברחובות הערים הזרות. 
בתביעה שאותה הגיש הבעל נגד אשתו, באמצעות עו"ד עינבר לב, הוא טוען כי מצבה הנפשי המדורדר, והתמכרויותיה הקשות של האישה, הן הסיבה האמתית להתרחקות בני הזוג. 
בתביעה מבקשת עו"ד עינבר לב להחשיב את כל הרכוש שנאגר בווילה במסגרת חלקה של האישה ברכוש המשותף, ולגרוע את ערכם של המוצרים אותם אגרה, הנאמדים במיליוני שקלים - מחלקה בחלוקת המשאבים בני הזוג. 
כמו כן, דורשת עינבר לב שהאישה תפצה את הבעל על המשאבים הרבים שאותם היא הוציאה מכספם המשותף, במסגרת התמכרותה למשחק הפוקימונים, וכי גם סכומים אלו ייגרעו מחלקה בחלוקת המשאבים. 
התביעה נדונה בימים אלה בבית המשפט למשפחה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תמיד אמרתי
    פוקימון 10/2021/25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שעדיף לחיות לבד.
    סגור