משפט

עמרוסי תובעת את ישראל היום: "ביקרתי את נתניהו ופוטרתי"

אמילי עמרוסי תובעת את ישראל היום ב-270.4 אלף שקל. לדבריה הסיבה לכך היא ביקורת על ראש הממשלה דאז בנימין נתניהו בפלטפורמה תקשורתית אחרת. ישראל היום: "אין תגובה"
אביחי דלאל |  6
אמילי עמרוסי וישראל היום (צילום משה שי, פלאש 90)
אשת התקשורת אמילי עמרוסי הגישה תביעה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביב נגד "ישראל היום" על סך 270.4 אלף שקל באמצעות באה כוחה עו"ד לוטם מסיקה. התביעה עוסקת בשכר של עמרוסי, בדרישה לפיצויי הלנת שכר, פיצוי על פיטורים שלא כדין ועוד. 
עמרוסי החלה את עבודתה במערכת "ישראל היום" באוקטובר 2009. עמרוסי הייתה בעלת טור קבוע במוספי סוף השבוע של העיתון ומאמרי דעה בעיתון היומי. בהמשך גם שידרה בימי שישי את התוכנית "אמילי והפרופסור" ששודרה בכאן רשת ב'. 
על פי כתב התביעה, אמרוסי טוענת כי במהלך מערכות הבחירות הרצופות בשנת 2019-2020, הביעה ביקורת רמוזה על תפקודו של בנימין נתניהו כראש הממשלה ולדבריה לביקורת היו נימוקים ענייניים. בדצמבר, באחת התוכנית של "אמילי והפרופסור", עמרוסי התבטאה לראשונה נגד נתניהו, בתוכנית ששודרה בשבוע שאחרי יצאה נגד נתניה וחשפה את תמיכתה בנפתלי בנט. 
 
לדבריה, בין שידור התוכנית עם הביקורת על נתניהו לבין מועד ההודעה על השימוע, נתניהו עסק יחד עם הבעלים של העיתון ד"ר מרים אדלסון והעורך הראשי בועז ביסמוט בהבאת ג'ונתן פולארד לארץ, הטיסה הייתה במטוסו הפרטי של שלדון אדלסון ז"ל. לדבריה של עמרוסי הפיטורים שלה הגיעו משיקולים פוליטיים לאחר ההתבטאות שלה בפלטפורמה תקשורתית אחרת נגד נתניהו. 
עמרוסי סיפרה כי זומנה לשימוע, לא ניתנה לה ההזדמנות לשנות את דעת המעסיקים מהרצון לפטר אותה לאחר שנטען כי השימוע נעשה באופן חפוז, ללא הבהרה בנוגע לסיום עבודתה בעיתון. עמרוסי תובעת כ-70 אלף שקל על שכר שלא שולם לה בתקופת עבודתה, פיצוי בגין הלנת שכר ועוד 200 אלף שקל על פיטורים שלא כדין, בניגוד לחוק שוויון הזדמנויות בעבודה וללא עריכת שימוע כדין. 
מ"ישראל היום" נמסר: "אין תגובה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    ערוצי התקשורת של ביבי
    Anj 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ערוצי טלוויזיה ( 13 & 14 ) , עתון אחד חזק ועוד תחנת רדיו - גלי ישראל. שליטה מוחלטת של המשפחה . יאיר מכתיב וקובע כל מה שקורה שם. מי שלא טוב לו - שיילך.
    סגור
  • 4.
    אם זה נכון...
    קורא ישראל היום 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אם זה נכון אז הם הגזימו, השתן עלה להם לראש. אמילי היא ימנית, לא ביביסטית. אז מה? חשבנו שרק בשמאל מתנהגים כמו בולשביקים. חבל.
    סגור
  • הבולשיביקים היחידים במדינה בליכוד
    מפלגה דמוקרטית חחח 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    מי שלא ביוביסט בליכוד שמאלן וסכנה למדינה חחח
    סגור
  • 3.
    מחזיקים לך אצבעות. בהצלחה בתביעה (ל"ת)
    ערגה 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    סגור
  • 2.
    היא בנט..כמו על היוש (ל"ת)
    חיים 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    קריאת השכמה למי שחושב ש'נתניהו היום' זה באמת עיתון
    שמיל 12/2021/26
    הגב לתגובה זו
    18 2
    אם אתה לא משרת את הנאשם - לגרדום.
    סגור