משפט

אייל גולן נפרד ממגיש התביעה נגד לרר, וזו הסיבה

הזמר הגיש את התביעה נגד מגיש הצינור בשנה שעברה, אחרי שפרסמנו תחקיר שטוען לפעילות של הזמר בחברת נדל"ן מפוקפקת שמוליכה שולל את לקוחותיה. כעת הוא נאלץ להיפרד מעו"ד ששכר להוביל את התביעה
מערכת ice |  3
אייל גולן (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס)
הזמר אייל גולן תבע את גיא לרר באוקטובר האחרון אחרי שמצא את עצמו מככב בפרומואים לתוכנית הצינור עם לרר, שהבטיחו לפרסם כתבה העוסקת בשיווק קרקעות חקלאיות של חברה בבעלותו, תוך האשמות חריפות נגדו ונגד חברה בבעלותו. בעקבות כך הגיש גולן תביעה של מיליון שקלים לבית משפט השלום בתל אביב נגד גיא לרר וערוץ רשת 13, אך כעת, הוא נאלץ להחליף את עורך הדין הבכיר ששכר כדי להוביל את התביעה.
עורך דינו של גולן, דרור ובכיר בתחום לשון הרע, ארד-אילון ממשרד "ברנע, ג'פה לנדה ושות'", היה זה שקיבל לידיו את התיק, אך לפני חודשיים הודיעה הועדה למינוי שופטים כי יכלל בין 22 השופטים החדשים שימונו, ויהפוך לשופט מחוזי. התפנית בקריירה של עורך הדין תמנע ממנו להמשיך לטפל בתיק של גולן כעת.
במרכז התביעה עומדת כתבת התחקיר שערכו בצינור סביב פעילות חברת "יעדים" המשווקת קרקעות חקלאיות ברחבי הארץ. אלא שלטענת גולן, במערכת "הצינור" בחרו למסגר את הכתבה כ"תחקיר הקרקעות של אייל גולן" תוך טענות ל"עקיצה" של לקוחות.
 
לפי כתב התביעה שהגיש גולן לבית המשפט השלום בתל אביב, באמצעות עורך הדין דרור ארד-אילון ממשרד "ברנע, ג'פה לנדה ושות'", נטען כי הפרסומים נגד גולן היו כוזבים וכי גולן והחברה בבעלותו לא היו מעורבים כלל בתהליך השיווק ואף עמדו על כך שהחברה המשווקת את הקרקעות תפעל תוך נקיטת גילוי נאות כלפי הרוכשים כפי שבוצע בפועל. עוד נטען כי בערוץ רשת 13 התעלמו על פי כתב התביעה מכלל הניסיונות של גולן ואנשיו להציג בפניהם את התמונה העובדתית המלאה, מה שלא הותיר ברירה בפני גולן אלא להגיש את תביעת הדיבה. 
 
בכתב התביעה נכתב כי משיקולים של רייטינג ערוץ רשת 13 ומערכת הצינור קשרו את הטענות בדבר השיווק של הקרקעות לאייל גולן באופן אישי. "בשעה שברור שמי ששיווק את הקרקעות היא חברה אחרת. אלא שהנתבעים לא בדקו כלל את הטענה, הם לא ערכו בדיקה סבירה באשר לעובדות שהם פרסמו ובכך נשללת מהם הגנת תום הלב, ביחס לפרסום השקרי בפרסומו".
מחברת הנדל"ן של גולן GRY נמסר בזמנו: "מדובר באירוע שבו כלי תקשורת ניצל את שמו של אייל גולן על מנת לגרוף רייטינג וזאת חרף העובדה שאין כל אמת בטענות נגדו ונגד GRY. התביעה הוגשה כמוצא אחרון לאחר שעשינו את כל אשר לאל ידנו להבהיר את המידע הרלוונטי במטרה למנוע את הפרסומים השקריים".
מהפקת הצינור נמסר בתגובה: ״מערכת הצינור רגילה בתביעות השתקה, אפילו כאלו שמוגשות עוד בטרם השידור. אנחנו מזמינים את אייל גולן לצפות בתחקיר ולהבין למה אנחנו עומדים מאחורי כל מילה בו״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אייל גולן
    זואי 06/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תעזבו את אייל לנפשו. היה משפט. והוא לא הואשם. מספיק להתלבש על בן אדם אחד שבמקרה מצליח מאד. עם הוא היה אנונימי. לא הייתם שומעים כלום . די מספיק יש גבול.
    סגור
  • 2.
    אייל גולן מרוויח מתביעות יותר מהופעות
    יהודה 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כל מילה עליו הוא ישר תובע (מקווה שלא יתבע אותי על זה)
    סגור
  • 1.
    משפט רחוב
    אורן 06/2022/01
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הגיע הזמן שתכניות משפטי הרחוב ,ישלמו.ואולי כך תפסק התופעה האיומה הזו של רצח אופי על גבי מסמכי הטלויזיה,באמתלא של תחקיר. ערוץ 13 ערוץ נהדר.חבל שהוא לומד כאלה דברים מתשקורת פח 12 קשת
    סגור