משפט

פאדיחת ענק של המשטרה: העבריינים קיבלו ספוילר לפני המבצע

יבגני זרובינסקי חשף בטוויטר: "בערך בשעה 09:00 בבוקר פורסם באתרי חדשות שונים כי "המשטרה ערכה מבצע מעצרים נרחב בהשתתפות 600 שוטרים בעיר עכו" וכו' וכו'. עד פה הכל בסדר. רק מה הבעיה? שהמבצע החל כמה שעות מאוחר יותר. בהתחלה חשבתי שמערכות החדשות החלו להעסיק קוראת בקפה"
מערכת ice |  2
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)

יבגני זרובינסקי, אושיית הרשת, הביך היום (שני) את המשטרה עם סיפור שהעלה בטוויטר שלו אודות פדיחה מצחיקה למדי שקשורה לטעות בהודעת דוברות לעיתונות שאמורה לדבר על מבצע אכיפה.

זרובינסקי שיתף: "בערך בשעה 09:00 בבוקר פורסם באתרי חדשות שונים כי "המשטרה ערכה מבצע מעצרים נרחב בהשתתפות 600 שוטרים בעיר עכו" וכו' וכו'. עד פה הכל בסדר. רק מה הבעיה? שהמבצע החל כמה שעות מאוחר יותר. בהתחלה חשבתי שמערכות החדשות החלו להעסיק קוראת בקפה".
 

עוד כתב: "ולאחר בירור הסתבר לי שהמשטרה הכינה הודעה עם כל מה ש"היה במבצע" לפני שהוא התרחש בפועל ובטעות שלחה אותו לכתבים ואחרי זה התחננה בפניהם שימחקו את זה".
 
לסיום כתב: "כלומר, גם ידעו מה יקרה לפני שזה קרה וגם בעצם סיכנו את המבצע של עצמם. גורם במשטרה אמר לי: "מישהו בטעות לחץ SEND לכתבים. קורה" (אמיתי). איך אומרים? הנבואה ניתנה לשוט(ר)ים".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נו... !
    כונס הנכסים הרשמי 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זו לו עוד פדיחה של המשטרה, זו המהות התכלית וכל העיקר של משטרת ישראל. ואישית, לדעתי מדובר בתרגיל משטרתי פלילי ומושכל שנועד להזהיר את מי שהמשטרה חפצה ביקרו. עוד ראיה למה צריך לפרק את המשטרה שלשום
    סגור
  • התראה לפושעים
    פטיש ברזל 07/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו באמת מישהו מאמין שזה קרה בטעות. לחיצה לא נכונה בזמן הלא נכון ? אני לא מאמין שזו טעות. לדעתי זה מסר מוצפן למי שמשטרת ישראל חפצה ביקרו !!!
    סגור