משפט

העיתונאית שאיראן ניסתה לחטוף ניצלה מניסיון חיסול

משטרת ניו יורק עצרה בסוף השבוע אדם שהופיע בביתה של  מסיח עלינז'אד, כשנה בלבד לאחר שסוכל ניסיון החטיפה שלה באמצעות גורמי מודיעין איראניים, שהיה חמוש ברובה  קלצ'ניקוב, וככל הנראה ניסה לחסל אותה. הוא נעצר על ידי משטרת התנועה אחרי שלא ציית לתמרור עצור
מערכת ice | 
משטרה (צילום shutterstock)
משטרת ניו יורק עצרה בסוף השבוע אדם שהופיע בביתה של  מסיח עלינז'אד, כשנה בלבד לאחר שסוכל ניסיון החטיפה שלה באמצעות גורמי מודיעין איראניים. אותו אדם היה חמוש ברובה  קלצ'ניקוב, וככל הנראה ניסה לחסל אותה או מישהו מבני ביתה.
עלינז'אד, עיתונאית איראנית גולה בארה"ב, המרבה לכתוב על המשטר בטהראן ולבקר אותו בחריפות, נחשבת במשך שנים ארוכות לגורם עוין במיוחד עבור הרפובליקה האסלאמית. כזכור, שמה התפרסם בשנה שעברה, כשנחשף שגורמי מודיעין הקשורים באיראן ובמשמרות המהפכה ניסו לחטוף אותה לאיראן – באמצעות העברתה למדינה שלישית, ככל הנראה ונצואלה.
 
האדם שנעצר בסמוך לביתה הוא  ח'אליד מהאדייב, וברכבו נמצאה מזוודה עם רובה קלצ'ניקוב חמוש וטעון. השוטרים טענו כי הוא נצפה סמוך לביתה של עלינז'אד, ואמרו כי הוא התנהג באופן חשוד למדי. זמן שהמתין נראה מהאדייב ניגש כמה פעמים לעבר פתח הבית של עלינז'אד, ואף מנסה לפתוח את הדלת ואת החלונות הסמוכים – אך ללא הצלחה. הוא עזב את המקום, אך נעצר אחרי זמן קצר על ידי משטרת תנועה לאחר שלא ציית לתמרור עצור.
 
בתחילה הכחיש החשוד כי הנשק שייך לו, ורק טען כי הגיע לאזור במטרה לחפש אחר בית חדש עבורו. כשנשאל מדוע ניסה לפתוח את החלונות והדלת ענה כי ניסה לבדוק אם מישהו נמצא בבית, ואם הוא יסכים להשכיר לו חדר.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה