משפט

הלום קרב מ"צוק איתן" שחה מאילת לעקבה - ונעצר בירדן

מקרה חריג במיוחד התרחש באילת כאשר צעיר בן 26, הלום קרב ממבצע "צוק איתן", נעצר על ידי השלטונות הירדנים בזמן שחצה את הגבול ממפרץ אילת לעקבה בשחייה
מערכת ice | 
אילת (צילום יוסי אלוני פלאש 90)
מקרה חריג במיוחד התרחש היום (חמישי) באילת כאשר צעיר בן 26, הלום קרב ממבצע "צוק איתן", נעצר על ידי השלטונות הירדנים בזמן שחצה את הגבול ממפרץ אילת לעקבה בשחייה. הוא הועבר לישראל ונלקח לחקירה במהלכה נכנס להתקף פסיכוטי, מה שמנע מהחוקרים להשלים את פעולות החקירה ומעצרו הוארך. כך פורסם ב-N12.
בבקשה להארכת המעצר שלו נטען כי בעת שהותו באילת הוא גנב רכב ופריטים נוספים - אותם הוא הודה שגנב. בשלב מסוים ומסיבה שאינה ברורה, הוא נכנס לים והחל לשחות לכיוון ירדן עד שנתפס על ידי השלטונות הירדנים. ועורך דינו סיפר כי בעבר הוא לא קנה את התרופות אותן הוא צורך עקב מצבו הכלכלי הקשה, מה שגם טען בעצמו בחקירה, מה שגרם להתדרדרות במצבו הנפשי.
 
עוד טען עורך דינו, שהצעיר שמתמודד עם הפרעה נפשית שהתפרצה אחרי שירותו במבצע צוק איתן, מתגורר עם סבתו ומנסה בעיקר לשרוד. הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו ב-5 ימים מכיוון שהוא "מהווה סכנה לעצמו ולסביבה". בית המשפט האריך את מעצרו עד היום ושלח אותו להסתכלות פסיכיאטרית. הצעיר עבר את הבדיקה ונשלח לאשפוז. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה