משפט

למה הילרי קלינטון דורשת מטראמפ לשלם לה מיליון דולר?

לאחר שבית המשפט דחה את תביעתו של טראמפ של הילרי קלינטון, זו האחרונה מגישה בקשה רשמית לבית המשפט אשר דורשת שטראמפ יכסה את ההוצאות המשפטיות שלה בגין תביעה זו - בסך מיליון דולר
מערכת ice | 
הילרי קלינטון ודונלד טראמפ (צילום vecteezy, פייסבוק/ הילרי קלינטון, shutterstock)
הילרי קלינטון, המועמדת לשעבר מטעם המפלגה הדמוקרטית בארה"ב, הגישה אמש (שני) בקשה לבית המשפט הפדרלי בה היא דורשת שהנשיא לשעבר, דונלד טראמפ, יכסה את הוצאותיה המשפטיות לאחר שהוא עצמו תבע אותה ונוספים בטענה שהיא שיבשה את הקמפיין הנשיאותי שלו בשנת 2016.
בספטמבר האחרון תביעתו של טראמפ נדחתה על ידי בית המשפט. על כך הגיב עורך דינה של קלינטון ואמר: "עורך דין סביר לעולם לא היה מגיש תביעה שכזו, שלא לדבר על כך שימשיך לרדוף אחר נאשמים כה רבים שהגישו בקשות נגדיות, שהדגישו עד כמה האשמות אלו חסרות בסיס". כעת, הצוות של קלינטון דורש בדיוק 1.06 מיליון דולר מטראמפ על מנת לכסות את ההוצאות המשפטיות. 
כאמור, טראמפ הגיש את התביעה במרץ האחרון והאשים את קלינטון, הוועידה הדמוקרטית הלאומית, היועץ הביטחון הלאומי של הבית הלבן ג'ייק סאליבן, המרגל הבריטי לשעבר כריסטופר סטיל ונוספים, בכך שניסו לחתור תחת הקמפיין שלו ב-2016 באמצעות האשמות של חבירה לרוסיה. 
במסגרת התביעה, שלא התקבלה בבית המשפט, טראמפ טען כי הדבר הביא להפסד של 24 מיליון דולר וכעת הוא מערער על החלטת בית המשפט. מטעמו של טראמפ נמסר: "הבקשה הזו, אשר הוגשה באופן נוח למדיי כשבוע לפני בחירות האמצע, היא לא יותר מאשר ניסיון נואש לצבור נקודות פוליטיות. הבקשה אינה קבילה היות והערעור עתיד להיבחן בקרוב. אנו נתנגד לבקשה ואנו בטוחים כי בית המשפט יראה מעבר לתחבולה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה