משפט

פשרה בייצוגית נגד בזק: מי יקבל סכום עתק?

במסגרת הסכם הפשרה בייצוגית נגד בזק נקבע כי חברת הביטוח של בזק, מגדל, תשלם 75 מיליון שקל. רק 60 מיליון מתוכם ילכו למשקיעים. אלה המרוויחים הגדולים
מערכת ice | 
בזק (צילום קובי גדעון פלאש90)
60 מיליון שקל. זה הסכום שיקבלו המשקיעים בהסכם הפשרה בתביעה הייצוגית כנגד בזק הקשור לרפורמת השוק הסיטונאי והפחתת דמי הקישורית. על פי ההסכם, חברת מגדל תשלם 75 מיליון שקל כאשר שאר הסכום יעבור למטרת שכר הטרחה של באי הכוח של התובעים, עורכי הדין רונן עדיני ואפי שאשא, שיקבלו 12 מיליון שקל, לתובעת, ע.א.ד.א ליעד אחזקות, שתקבל 2.6 מיליון שקל ו-446 אלף שקל יועברו לרשות לניירות ערך כהחזר הוצאות.
בשנת 2014 ביצע משרד התקשורת את רפורמת השוק הסיטונאי במסגרתו בזק חויבה להעמיד לרשות מתחרותיה, פרטנר וסלקום, גישה לתשתית שלה על מנת שיוכלו להשתמש בה ולספק שירותים לציבור וזאת מתוך מטרה להגביר את התחרות ולהוזיל מחירים.
 
על פי התביעה, אותה הגישה חברת ע.א.ד.א ליעד אחזקות באמצעות באי כוחה, נטען כי חברת בזק הסתירה ולא דיווחה למשקיעים בזמן אמת על השימוע של רפורמת השוק הסיטונאי בשנת 2013 והמידע שמסרה בשנת 2014 לאחר תוצאות השימוע היו חלקיים ולא מדויקים מתוך מטרה להקטין את המשמעות.
במסגרת הפשרה בבזק, אשר יוצגו על ידי עורכי הדין ניר כהן ואמיר בן ארצי, לא יודו בטענות. אז מי המשקיעים הזכאים לחלק מ-60 מיליון השקל? מי שרכשו מניות בזק מה-9.6.13 והחזיקו בהן בתקופה של ה-15 ועד ה-20 בינואר 2014. כמו כן, הקבוצה תכלול מי שרכשו מניות מה-16.1.14 והחזיקו גם במניות בין ה-15 בינואר ועד ה-20 בינואר 2014.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה