תקשורת ומדיה

כתב חדשות 12 תוקף: "מנסה לאסוף חומרים על אשתי"

כתב התחקירים של חדשות 12, עמרי מניב, טוען כי משרד החקירות ITI של עירד תמיר מנסה לכאורה לאסוף חומרים מכפישים על אשתו ומשפחתו: "הציעו לאשתי חברות מפרופיל פיקטיבי שחשפנו בתחקיר. אנשים חסרי גבולות ומוסר"
תום נחום |  1
החדשות 12 (צילום מסך קשת 12, Istock)
כתב התחקירים של חדשות 12, עמרי מניב, העלה סדרת ציוצים מטרידה למדי במסגרתם הוא טוען כי משרד החקירות ITI של עירד תמיר מנסה לכאורה לאסוף חומרים על אשתו, זאת על רקע התחקיר ששודר בערוץ, כאשר לטענתו, הופעל נגד אשתו פרופיל פיקטיבי ברשתות החברתיות בנסיון 'לייצר חומרים מכפישים על אנשים שנלחמים בעבירות מין'.
בציוצים שהעלה כתב מניב כך: "משרד החקירות ITI של עירד תמיר מנסה לאסוף חומרים על אשתי. בתחקיר ששידרנו הערב הופיע הפרופיל הפיקטיבי שהם מפעילים "נועה גילברט", שבין היתר משמש כדי לייצר חומרים מכפישים על אנשים שנלחמים בעבירות מין. מתברר שלפני 5 ימים הפרופיל הזה הציע לאשתי חברות".
 
"בנוסף, לפני 4 ימים פנתה מכרה של אשתי שלא שוחחה איתה 15 שנה, סיפרה לה על הגירושים שלה וביקשה להיפגש. אותה אישה מכירה היטב את עירד תמיר. הביטוי אין להם קווים אדומים הוא לא קלישאה פה. תמיר פעל באופן דומה מול אישה של יועץ תקשורת, שלח חוקרים להפליל עו"ד שמייצג קשישה מול חבר שלו ויש לי עוד שורת דוגמאות כיצד הוא מנסה לייצר חומרים מכפישים ולטפל בבני משפחה. המשרד שסוחט אנשים ומסרסר נשים לזנות עכשיו מחפש חומרים על אשתי. אנשים חסרי גבולות ומוסר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מלך הפיברוק והכתבות המומצאות זה עמרי יניב. הכל בגוגל (ל"ת)
    טול קורה 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור