טלוויזיה

גל עזיבות בחדשות 13: עמרי מניב עובר למתחרה

מסתמן כי כתב המשטרה של חדשות 13 עמרי מניב בדרך לעבור אל חברת החדשות של ערוץ 12, שם ישמש ככתב התחקירים במהדורת סוף השבוע
מערכת ice |  5
עמרי מניב (צילום פייסבוק/עמרי מניב)
ראש דסק התחקירים וכתב המשטרה של חדשות 13, העיתונאי עמרי מניב, ככל הנראה בדרך לעבור לחדשות סוף השבוע של חדשות 12, שם ישמש ככתב תחקירים, כך הודיעה היום (שני) קשת 12.
עמרי מניב יחצה את הקווים למתחרים כמעט עשור לאחר שהצטרף לחדשות 10 בתור כתב איזור ירושלים. בשנת 2014 החל לשמש במקביל גם ככתב החינוך של הערוץ, בשנת 2016 מונה לראש דסק התחקירים של מהדורת החדשות. בין היתר פרסם בפרסום ראשוני טענות להטרדות מיניות. באוקטובר 2020 מונה לכתב משטרה ארצי בנוסף לתפקידו ככתב תחקירים בחברה.
 
אבי וייס, מנכ"ל חברת החדשות ורביב גולן, עורך חדשות סוף השבוע אמרו: "ברכות לעמרי על הצטרפותו לנבחרת החדשות המובילה בישראל. אנו בטוחים שיתרום מכישוריו המרשימים ככתב תחקירים גם ב"חדשות סוף השבוע", המגזין שמובילה דנה ויס מדי שבת, כמו גם במהדורה המרכזית שלנו ובשאר תכניות החברה."
עמרי מניב אמר: "אני עוזב מקום שאני אוהב מאוד, שהיה לי בית בתשע השנים האחרונות, שבו עושים עיתונות מצוינת, עם אנשים ערכיים וטובים ברמה האנושית. אני מצטרף לכלי התקשורת החזק בארץ, מודה לגיא סודרי ולרביב גולן על האמון ובטוח שיחד נפרסם כאן תחקירים חשובים ומשפיעים."
לפני כחודש, שי שאמה, איש עסקים ואחיו של ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, הגיש תביעת לשון הרע על סך 865,776 שקל נגד מניב. התביעה הוגשה לבית משפט השלום בתל אביב, בעקבות תחקיר ששודר במהדורת החדשות המרכזית של הערוץ.
במסגרת התחקיר נטען, כי לאחר היבחרו של כרמל שאמה הכהן לתפקיד ראש העיר, החלו עיריית רמת גן ופקידיה להעניק אישורים באופן מעורר תמיהה וחשד לנכסי נדל"ן ברמת גן המצויים בבעלותו של שי שאמה ואביו פנחס שאמה, תוך קידום עסקים ואינטרסים כלכליים של ראש עיריית רמת גן.
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ממציא אייטמים סדרתי
    כתב לא אמין 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחדשות 12 אוהבים כתבים לא אמינים. בושה וחרפה.
    סגור
  • 3.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 01/2022/18
    הגב לתגובה זו
    1 2
    עוד מעליל עלילות וממציא שקרים ומנפח בלונים - עובר לערוץ 12 מומחי הנדסת תודעה ושטיפת מוח בשירות ה"גילדה" של הטייקונים ומשרתיהם בפרקליטות .
    סגור
  • הושעה לאחר שהמציא אייטם
    כתב לא אמין 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבי וייס, תתפטר אתה ממשיך לגייס, כתבים לא אמינים גם ככה אתם על הקרשים. הרייטינג שלכם בפח וימשיך לרדת כמו אתר הזבל שלכם אין 12
    סגור
  • 2.
    מי שלא מתיישר לכוון ביבי - מושלך. תרבות שחורדינית !!! (ל"ת)
    anj 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 1.
    מה לעשות עם איש ליכוד שאינני יודע שום דבר עליו
    יוסי 01/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדון כרמל שאמה הוא איש ליכוד ובעיני הוא זוכה עקב כך בנקודות זכות. אבל כל העניין הנדון מתרחש ברמת גן ולי אין שמץ של מושג על הענייין שכן אני תושב אזור ירושלים. אז אולי כדאי שתושבי רמת גן יכתבו מה דעתם על הנושא שיהיה לי מעניין לקרוא.
    סגור