בארץ

דובר צה"ל מתיר לפרסום חלל רביעי: סמל מיכאל רוזל ז"ל

לאחר שאירוע הירי החריג שבוצע אל עבר עוטף עזה הביא למותם של שלושה לוחמי צה"ל, דובר צה"ל מתיר לפרסום את שמו של החלל הרביעי - סמל מיכאל רוזל בן 18, לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח״ל

מערכת ice | 
דובר צה"ל דניאל הגרי (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
לאחר שאתמול (ראשון)  דווח כי עשרה ישראלים לפחות נפגעו מירי שבוצע מרפיח לעבר עוטף עזה, הודיע דובר צה"ל על מספר הלוחמים אשר נפלו בעת מילוי תפקידם. האירוע החריג שבוצע סמוך למעבר רפיח, הוביל למותם של ארבעה חללי צה"ל. היום, דובר צה"ל התיר לפרסום כי סמל מיכאל רוזל בן 18, מראשון לציון, לוחם בגדוד 931 בחטיבת הנח״ל, נפל בקרב בעוטף עזה. 
אתמול (ראשון) דובר צה"ל הודיע כי שלושה לוחמים נהרגו כתוצאה מהירי החריג שבוצע מרפיח לעבור עוטף עזה. בהודעה הרשמית שפורסמה, התיר דובר צה"ל לפרסום את שמות החללים: סמ״ר ראובן מרק אסולין ז״ל, סמ״ר עידו טסטה ז״ל, וסמ״ר טל שביט ז״ל. 
כידוע, אתמול (ראשון) עשרה ישראלים לפחות נפגעו מירי שבוצע במסוך לרפיח אל עבר יישובי העוטף. בעקבות כך, דווח כי כל הפצועים פונו לקבלת טיפול רפואי והאירוע החריג יתוחקר על ידי הגורמים הרלוונטיים.  זמן קצר לאחר מכן,  נודע כי מטוסי קרב בהובלת אוגדת עזה תקפו את המשגר אשר היה אחראי לשיגורים שבוצעו ליישובי עוטף עזה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה