בארץ
שותפה בקרן ההשקעות הגדולה: "עבדנו תחת אש, עם עובדים מגויסים"
לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי ומנכ"לית דיסקונט לשעבר, סיפרה בועידת ישראל לטכנולוגיות מידע על הקשיים עימם הקרן התמודדה מאז פרוץ המלחמה ואיך היא התמודדה עמם
לילך אשר טופילסקי, שותפה בכירה בקרן פימי ומנכ"לית דיסקונט לשעבר, השתתפה היום (שני) בפאנל "משרידות לצמיחה, מהתפכחות להתחדשות – האתגרים לשנים 2025–2026" שהתקיים במסגרת ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע של הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל.
טופילסקי סיפרה בפאנל על האתגרים שליוו את קרן ההשקעות פימי, בה היא שותפה בכירה, מאז פרוץ מלחמת חרבות ברזל: "ה-7 באוקטובר הותיר את כל מי שיש לו פעילות בישראל עם אתגרים כבדי משקל. קרן פימי, שבסיסה בחברות הפועלות בישראל ומפעילה כ-50 מפעלים ברחבי הארץ – כולל בקריית שמונה ובדרום – עמדה מול הצורך להמשיך ולשרת את הלקוחות שלנו, בארץ ובעולם, גם בשעת חירום".
היא המשיכה וסיפרה על כך שהקרן סירבה לתת למצב הבטחוני להשפיע על תפקודה: "החל מהיום שאחרי, כל המפעלים שלנו פעלו באופן רציף – גם בזמן גיוסי חירום – במטרה לשמור על שרשרת אספקה סדירה ולשמר את האמון של לקוחותינו".
היא המשיכה וסיפרה בגאווה כיצד הקרן התמודדה עם האתגרים שהגיעו בעקבות המלחמה: "הצלחנו לשמר פרויקטים ולמנוע נטישה, גם אם בחלק מהמקרים נאלצנו להתמודד עם העברת ייצור למדינות אחרות מטעמים עסקיים. אני גאה בכך שהמשכנו לפעול באחריות – גם כלפי העובדים וגם כלפי המשק כולו. זו רוחו האמיתית של המגזר העסקי בישראל".
עוד ב-
טופילסקי כן חשפה שעדיין ישנם קשיים להם צריך למצוא פתרון: "ברור שיש אי ודאות, ואין תחום או כיוון שבו אין חוסר ודאות. הארגונים חייבים להתאים את עצמם למציאות המשתנה ולהיות גמישים כדי להתמודד עם האתגרים. בימים הראשונים למלחמה נעדרו 30 אחוז מכח האדם בגלל מילואים". היא המשיכה והציגה פתרונות להתמודדות על הבעיות: "ייתכן שנעבוד עם חברות בת בטורקיה, שם יש פחות מכסים. כיום יש לנו כ-100 חברות בת בעולם, ומדי מקרה נבחן את הצורך בהתאם".
קרן פימי היא אחת מקרנות ההשקעה הפרטיות הגדולות והמשפיעות ביותר בישראל, המתמחה בהשקעות בתחום החברות הפרטיות, לרוב בסקטור התעשייתי, הצרכני והטכנולוגי.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה



