בארץ

ישראלית ביקשה מ-ChatGPT להתלונן על עצמו - ופוצתה ע"י OpenAI

אחרי שלא הייתה מרוצה מהשירות שהצ'אטבוט המפורסם סיפק לה, היא החליטה לגרום לו להתלונן על עצמו. כל הפרטים בפנים
מערכת ice | 
אדם נגד צ'אטבוט (צילום מתוך חשבון ה-X של קובי כהן @Kobicohen64)
יסמין גלקר וייסבורד, יזמית מנס ציונה, רצתה להיעזר בצ'אטבוט המפורסם, ChatGPT, בסיכום מסמכים לצרכי עבודה. כאשר שלחה את המסמכים לצ'אטבוט, הוא שלח לה בחזרה דברים שכלל לא נכללו במה ששלחה. כך היא חשפה בראיון שערכה השבוע לאתר מאקו.
ע"פ וייסבורד היא שילמה כ-20 דולר בחודש כדי ליהנות משירות מורחב יותר של הצ'אטבוט. אחרי כמה ניסיונות כושלים לקבל את מבוקשה, היא הורתה לו לאתר עבורה  מקרים דומים בהתכתבויות הצ'אטבוט עם משתמשיו, זאת בכדי שיכתוב עבורה מכתב תלונה לOpenA-I, החברה המפעילה אותו.
הצ'אטבוט נענה לבקשתה וניסח מכתב המתאר את המקרה. במכתב נדרש פיצוי כספי בגובה תשלום המנוי החודשי ובדיקה מעמיקה של הפלטפורמה, בעקבות כך שהדבר קרה כאמור בהתכתבויות נוספות.
וייסבורד ציינה שהיא קיבלה יממה לאחר מכן מהחברה פיצוי של כ-20 דולר, גובה התשלום החודשי עבור המנוי. צ'אטבוט הבינה המלאכותית ChatGPT הוא מודל שפה מתקדם שפותח על ידי OpenAI. הוא ונועד לעזור לאנשים בשיחה, כתיבה, פתרון בעיות, יצירת תוכן, תרגום, עזרה בלימודים, קוד תכנות, ועוד. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה