בארץ

מירי רגב תחת מתקפה: "שרת התחבורה והמינויים למימון המתנחלים והחרדים"

אחרי שאמש המתמודדת לראשות העיר ת"א-יפו, ציפי ברנד שיגרה מסר חד ונוקב לראש עיריית תל אביב כשדרשה: "לאסור על חולדאי להפוך את 'מאדאם בטרפליי' לבמה פוליטית" היום ברנד מכה שנית ומאתגרת גם את שרת התחבורה מירי רגב: "עוד אין לנו רכבת קלה, אבל גם לנו יש קווים אדומים!"
דוד זולדן |  6
מירי רגב (צילום shutterstock, פלאש 90/ יונתן זינדל, מרים אלסטר)
שלושה חודשים לבחירות לרשויות המקומיות ולא רק גם אופרה בפארק הופכת לזירת התגוששות פוליטית. המתמודדת לראשות העיר תל אביב-יפו, ציפי ברנד, שדורשת לאסור על ראש העירייה, רון חולדאי להנחות את האירוע ולנאום בו פותחת חזית מול שרת התחבורה, מירי רגב: "יותר מ-12 שנה אחרי שהקו האדום של הרכבת הקלה החל לפעול בירושלים, אנחנו בתל אביב-יפו נמצאים עמוק בחפירות. להלן העשור התקוע של תל אביב". אמרה בהודעה שיצאה מטעמה.
עוד מציינת ברנד: "ועכשיו, שרת התחבורה והמינויים, מירי רגב שעד עכשיו הניחה מקלות בגלגלי הרכבת, מודיעה שאנחנו התל אביבים נשלם יותר על כל נסיעה ברכבת הקלה (התיאורטית) ובאוטובוסים כדי לממן את המתנחלים והחרדים בכל רחבי הארץ. במקום להבטיח תחבורה ציבורית יעילה ונגישה גם במחיר בגוש דן, כדי לנסות לשחרר את הפקק הלאומי, היא מסתכלת עלינו רק כפרה חולבת".
 
ברנד מובילה קו נוקשה מול מדיניות הממשלה ואומרת: "בוקר טוב ישראל הדיקטטורית והסקטוריאלית, אנחנו המגזר המייצר והמשלם ושאחרים ייהנו - זו תפיסת העולם של הממשלה החשוכה הזאת וזה הזמן להגיד לה: עד כאן! גם לנו יש קווים אדומים. כראשת העיר תל אביב-יפו אפעל לעצמאות ניהולית שלנו, לצד קידום פתרונות בכל תחומי החיים שאינם תלויים בגחמותיו של שר זה או אחר".
לסיום חותמת ברנד: "אנחנו מקבלים בשמחה בשערינו מדי יום מיליון אזרחיות ואזרחים מהפריפריה שמגיעים ללמוד, לעבוד ולבלות בעיר. כן, גם להפגין בה. אבל לא נרשה להפוך את בירת הכלכלה והתרבות של ישראל לארנק של מירי רגב".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    מיר רקב
    אבישג 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין יותר מושחתת מהאישה הזו
    סגור
  • 4.
    מרים מרים ,לו היית חכמה!!! לצערינו את רק לו!! (ל"ת)
    יוני מגל 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    צודקת!
    אאא 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת!
    סגור
  • 2.
    צודקת!
    אאא 07/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודקת!
    סגור
  • 1.
    בדיקטטורה לא יכולת לדבר ככה
    ישראלית 07/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    כנראה שיש חופש דיבור. מה זה אומר על ישראל?
    סגור
  • את טועה. בדקטטורות החדשות את יכולה לדבר כמה שאת רוצה.
    טל 07/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בהונגריה למשל, את יכולה לדבר. פשוט יבשו את כל המוסדות בהם יכולת להשמיע את קולך; האוניברסיטאות הפכו לשייכות למשינה בברית אם הכנסיה. את מוסדות הלימוד החופשיים לא תקצבו ויבשו. תנאמי, לפני אטלם ריק. הסטודנטים מקבלים מילגה בזול באוניברסיטה ממשלתית. העיתונות והמדיה ממשלתית. תכתבי, פשוט לא יפרסמו. המדיה החברתית עדיין חופשית. כתבי ופרסמי. הממשלה פשוט לא תספור אותך... מוכר?
    סגור