בארץ

המענקים למחבלים מהרש"פ נחשפים: אלו הסכומים ההזויים שיקבלו

הרשות הפלסטינית משלמת לכל מחבל שנעצר ונכלא בישראל, משכורת חודשים של 1,400 שקל, כל מחבל שחוסל מקבלת עבורו משפחתו 6,000 שקל כמענק בפעימה הראשונה ותגמול חודשי בגובה 1,400 שקל
מערכת ice |  3
הפגנות פרו פלסטיניות בעולם (צילום shutterstock)
אחרי שהחקירות בשב״כ ובמשטרה של מחבלי חמאס מכוח הנוחבה שלקחו חלק פעיל בטבח בישובי העוטף ב-7/10, העלו בדיוק מה הובטח לכל אחד מהם בעבור המעשים המחרידים בפלישה לישובי העוטף: ״בעזה מי שמביא חטוף מקבל מענק- דירה ו-10,000 דולר״, ״ההוראות היו לחטוף קשישים נשים וילדים״, ״טהרו את הבתים, ותחטפו כמה שיותר שבויים״, ״הכלב שלה יצא, יריתי בו״, כעת מתבררים המענקים למשפחות מחבלי הנוח'בה שכוחות צה"ל חיסלו.
מתברר כי הרשות הפלסטינית משלמת לכל מחבל שנעצר ונכלא בישראל, משכורת חודשים של 1,400 שקל, כל מחבל שחוסל מקבלת עבורו משפחתו 6,000 שקל כמענק בפעימה הראשונה ותגמול חודשי בגובה 1,400 שקל.
בטלגרם של הצל הוא טען: "הרשות הערבית של אבו אדולף מאזן תעניק לכל מחבלי הנוח'בה מענקי תשלומים: מחבל שנעצר ונכלא- יקבל 1400 שקלים כל חודש. מחבל שחוסל - משפחתו תקבל מענק ראשוני של 6000 שקל, ומענק חודשי לשארית חייהם של 1400 שקלים בחודש. מתי מזמינים את הצורר הנאצי מרמאללה לקפה בבית ??? מתישהוא צריך לבשר לו שהוא מוזמן להקים בעזה את חמאסטן בשמו החדש ... אש"ף!".
 
עוד נאמר בין היתר: ״הוצאנו ילדה בת 15, עשינו איתה סלפי״, ״הייתה מונחת גופה על הרצפה, יריתי בה. המפקד צעק עלי למה אני מבזבז כדורים על גופה״, ״סיימנו, ואז שרפנו 2 בתים״
מכלל החקירות עד כה, עלו מספר נושאים שחזרו על עצמם מפי הנחקרים: הכוחות שפשטו על ישובי העוטף קיבלו הנחיות ברורות ומפורשות להרוג ולחטוף אזרחים בהם קשישים, נשים וילדים. המפקדים הבכירים של הזרוע הצבאית של חמאס (דרגת מ״פ ומעלה) נשארו מאחור, מוגנים בדירות מסתור ובמחבוא, בעוד ששלחו את אנשיהם להלחם, למות או להעצר בישראל.
כל המחבלים בחקירותיהם בשב״כ מסרו מידע מפורט על בוקר הפשיטה והטבח בישובים וכן סיפקו  מידע ערכי אשר שימש וישמש לתקיפת מטרות ברצועת עזה. כוחות הביטחון של מדינת ישראל יבואו חשבון עם כל המחבלים שהשתתפו בטבח ב- 7/10.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הקטע הזה פשוט שפך אותי מצחוק! (ל"ת)
    פחחחח 11/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    ידוע
    יעל 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל טוב לחדד. גם הרשות וכמובן גם חמאס משלמים על פיגועים. כשאנחנו נותנים כסף לרשות הפלשתינית אנחנו עוזרים להם במימון מענק הטבח.
    סגור
  • 1.
    חייליצהל
    בני 11/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשיםלאמעריכיםאתהחייליםהעיקאיושביםבביתומעיריםהערות
    סגור