ויראלי

חוזרים למלחמה: פיקוד העורף מחמיר את ההנחיות | הרשימה המלאה

בצל חידוש האש מרצועת עזה, בדרום ובעוטף עזה ההתקהלויות יוגבלו ל-10 אנשים בשטח פתוח לכל היותר. על הפעילויות החינוכיות במערב הנגב ובחלק מיישובי השפלה יחולו הגבלות. העבודה תתאפשר רק במבנה שניתן להגיע ממנו למרחב מוגן בזמן תקני. במהלך השבת יפעל גל שקט בתחנות הרדיו. כל הפרטים
מערכת ice | 
כוחות צה''ל ברצועת עזה (צילום דוד כהן/ פלאש 90)
החמרה בהנחיות: זמן קצר לפני שארגון הטרור חמאס היה אמור להעביר את רשימת החטופים, חודש הבוקר הירי (שישי) לעבר שטח ישראל מרצועת עזה. דובר צה"ל הודיע על חזרה ללחימה בעקבות הפרת ההסכם על ידי חמאס, והמשמעות היא למעשה שההפוגה הסתיימה והתמרון הקרקעי יחודש. בתוך כך, פיקוד העורף על החמרת הנחיות ההתגוננות.
על פי הנחיותיו החדשות של פיקוד העורף, במרבית יישובי גוש דן, השפלה ולכיש, וביישובי מערב הנגב ומרכז הנגב ניתן לקיים לימודים רק במקום שאפשר להגיע ממנו למרחב מוגן תקני בזמן ההתגוננות הנדרש.  בתי ספר ועיריות במרכז הודיעו על כך שחלק מהתלמידים ישובו ללמוד באופן מקוון, כאשר רק לפי כעשרה ימים הוחזרו הילדים בגוש דן לשגרה מלאה.
עוד לפני השעה שש בוקר נשמעה אזעקת צבע אדום בשדרות וביישובי עוטף עזה. על פי ההסכם מול חמאס, ארגון הטרור היה אמור להעביר את רשימת המשוחררים עד לשעה 7:00 בבוקר. אלא שחמאס מיאן להעביר רשימה כזאת, והדרג המדיני בישראל הבהיר למתווכים כי משמעות הדבר היא חידוש הלחימה במלואה. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה