בארץ

נתניהו: "האיש שהציל בעצמו נקטל, הדבר הזה חייב להיבדק עד תום"

ראש הממשלה התייחס לפיגוע הרצחני שאירע בירושלים ולטעות שהובילה למותו של יובל דורון קסטלמן ז"ל. נתניהו הצטרף לקולות הרבים שקוראים לבדיקה מעמיקה של האירוע המצער
מערכת ice |  3
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון)
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פרסם לפני זמן קצר (ראשון) את התייחסותו לתוצאות פיגוע הירי הקשה שאירע בירושלים לפני שלושה ימים. שני בני אדם נרצחו ובפיגוע וכזכור, האזרח שזיהה ראשון את המתרחש ויצא מרכבו כדי לנטרל את המחבלים, נורה בשוגג לאחר שנחשד כמחבל ומותו נקבע לאחר מכן בבית החולים.
רבות דובר על האירוע, שנכנס בהקשרו הרחב למבצע להקלת התהליך להוצאת רישיון נשק, שקורה מאז פרצה המלחמה בבוקר ה-7 לאוקטובר. קולות משני הצדדים נשמעים כאשר התומכים במתן רישיונות נשק אומרים כי על אף האירוע המצער, אזרחים חמושים יכולים וברוב המקרים עושים זאת, למנוע אירועי טרור או להפחית את הנפגעים.
מנגד, עומדים מתנגדי הפצת כלי נשק לכל דורש האומרים כי ככל שמסתובבים בקרב האזרחים יותר כלי נשק, כך הסיכוי לתאונות, כפי שקרה באירוע הזה, גדל ומביא לאסונות.
 

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס לאירוע שקרה בירושלים לאחר נטרול המחבלים, ושיבח את יובל דורון קסטלמן ז"ל, האזרח הגיבור שנטרל את המחבלים וככל הנראה הציל רבים, לפני שנורה ומצא את מותו. בנוסף, תמך נתניהו בבדיקת האירוע ופרטיו לעומק.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אשמדאי
    מלאך חבלה.. 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבדוק אותך אשמדאי עד תום!
    סגור
  • 2.
    תולעת (ל"ת)
    עדי 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אלו החיים אמר ה 0 (ל"ת)
    לא באמת 12/2023/03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור