בארץ

סוף לבירוקרטיה? משרד האוצר בהחלטה חשובה

מאיצים את שיקום הצפון והדרום; מפשטים בירוקרטיה ומאיצים תהליכים: שר האוצר חתם על התקנות שאושרו בוועדת החוקה: ייעול התקשרויות קטנות, האצת מכרזים, ביטול החובה של משרדי הממשלה מפרסום מכרזים בעיתונים ועוד
מערכת ice |  2
עלות המלחמה (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, חיים גולדברג, shutterstock)
ברקע הסדרת פעילותה של מנהלת תקומה לשיקום חבל התקומה בעוטף ישראל, אישרה ועדת החוקה בראשות ח״כ שמחה רוטמן תקנות שנחתמו בידי שר האוצר בצלאל סמוטריץ׳ המייעלות את הבירוקרטיה הממשלתית בהליכי המכרזים במנהלת תקומה ובכלל משרדי הממשלה.
בין השינויים, האצה של מכרזים הנוגעים להקמת מנהלת תקומה או לביצוע פעולות שיקום נפגעי המלחמה בכל חלקי הארץ, ייעול התקשרויות קטנות במשרדי הממשלה וקביעה שכלל המכרזים במשרדי הממשלה יפורסמו לציבור באתר האינטרנט של המשרד תוך ביטול החובה הארכאית לבזבז כספי ציבור וזמן יקר על פרסום מכרזים בעיתונות הכתובה.

המהלך של משרד האוצר, עתיד להוביל לפישוט רגולציה ובירוקרטיה באופן משמעותי ויסייע במאמצי השיקום של מנהלת תקומה ושאר משרדי הממשלה המתמודדים עם משימות השיקום בצפון ובדרום.
התקנות, שזכו לתמיכת גורמי המקצוע בחשב הכללי, מבוססות על הצורך במתן מענה מהיר ואיכותי במשרדי הממשלה לצרכי השעה, תוך חיסכון בהוצאות מיותרות ושמירה על שקיפות מירבית כלפי הציבור.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מזל
    מיכאל 01/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שאני פחות מאמין לשקרן חובש כיפה הזה
    סגור
  • 1.
    פתי מאמין.....
    יוסי 01/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין מצב כשסמוטריץ באוצר שזה יתקיים......
    סגור