תקשורת ומדיה

טלי גוטליב במתקפה על נתניהו: "לא מדינה פרטית שלך, מה קרה לך?"

חברת הכנסת התייחסה לעובדה כי נתניהו ביקש מהשרים שלא לדבר בנושא התקיפה האפשרית באיראן, ופרסמה על כך ציוץ בחשבון ה-X שלה: "אוי ואבוי ששרי ישראל מביעים דעה משל עצמם.... אדוני רה"מ - זו לא מדינה פרטית, גם לא שלך"
מערכת ice |  1
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב נוהגת להביע את דעותיה ברחבי הרשתות החברתיות, וגם כחברת קואליציה היא לא מרבה מלפסוח בביקורת על ראש הממשלה עצמו. בציוץ שרשמה בחשבון ה-X שלה (טוויטר לשעבר) היא פנתה לרה"מ נתניהו בנוגע לעובדה כי ביקש מהשרים שלא יתראיינו בנושא התקיפה האפשרית באיראן.
"אוי ואבוי ששרי ישראל מביעים דעה משל עצמם... אדוני רה"מ – זו לא מדינה פרטית, גם לא שלך", כתבה גוטליב. עוד היא הוסיפה כי לדעתה, על השרים חלה החובה להתראיין ו"לא לאפשר לך להיכנע ללחץ של ביידן לא לתקוף את איראן".
   
בהמשך כתבה חברת כהנסת כי הבקשה הזו היא לא פחות מ"שערורייתית", וכי "נגמרו הימים בהם שרים מורידים את הראש בהכנעה". מבחינתה, חברי הכנסת הם נציגי הציבור, וכי הציבור הוא זה שדורש כי ישראל תתקוף את איראן. "זו הזדמנות נדירה עליה דיברת שנים. מה קרה לך? מה יקרה לנו?".
הרקע לכך היא העובדה כי איראן תקפה אמש (שבת) את ישראל בכטב"מים וטילים רבים, אשר מרביתם יורטו על ידי מערכות ההגנה האוויריות של ישראל בעזרתן של מדינות נוספות. נשיא ארה"ב ג'ו ביידן, הבהיר לנתניהו כי לא יתמוך בתקיפה ישראלית על איראן אך ימשיך להגן על ישראל במידה וזו תותקף בשנית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לטלי גוטליב!
    ניב 04/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך להראות לנתניהו שזאת לא מדינה פרטית שלו ושרי הליכוד צריכים להציב לו אולטימטום שאם תוך 48 שעות לא תוקפים באיראן אז מפרקים את הממשלה והולכים לבחירות.
    סגור