תקשורת ומדיה

מצעד הדגלים בירושלים החל, איך ריקלין וליטל שמש הצליחו להגיע?

חבר הכנסת בן גביר הגיע גם הוא לצעדה. 13 שריפות פרצו החל משעות הבוקר בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה, עימותים בין כוחות הביטחון לבין פלסטינים סמוך לשער שכם
מערכת ice |  1
ליטל שמש ושמעון ריקלין (צילום צילום מתוך הטוויטר של ליטל שמש)
לאחר הסאגה שנמשכה מתחילת השבוע שעבר, מצעד הדגלים יצא לדרך מרחבת משרד החינוך ברחוב הנביאים בירושלים לכיוון שער שכם. את האירוע מלווים אלפי שוטרים שעל פי המתווה של המשטרה ילוו את הצועדים עד לשער שכם אך לא ירשו להם להיכנס דרכו  דרכו ולצעוד בחורב הגיא דרך הרובע המוסלמי בעיר העתיקה בדרך אל הכותל. הצועדים יצעדו משער שכם אל שער יפו, ורק משם ייכנסו לעיר העתיקה ויעשו את דרכם לרחבת הכותל המערבי. 
חבר הכנסת איתמר בן גביר  הגיע לאחת מנקודות ההתכנסות כשכמה מהצועדים ליוו אותו בשירים. בן צייץ: "נמצא כעת יחד עם אלפים במצעד הדגלים. אנחנו לא נכנעים לאיומי ארגוני הטרור, צועדים בראש מורם בבירתנו הנצחית ומניפים את דגל ישראל בגאווה לאומית"
 
מהצד השני, הגיעו חברי הכנסת אחמד טיבי, איימן עודה, אוסמה סעדי וסמי אבו שחאדה מהרשימה המשותפת לרחבת שער שכם. מוקדם יותר היום יו"ר הרשימה המשותפת צייץ בנוגע לאישור שהגיע מהממשלה החדשה לקיום המצעד כי הם בוחרים בסיכון חיים, ונמתחה עליו לא מעט ביקורת. 
המשטרה כאמור, בכדי לאבטח הצעידה חסמה את רחובות הנביאים, דבורה הנביאה, הלני המלכה, סולטאן סולימאן ושבטי ישראל משני הכיוונים. כמו כן, בוטלה עצירתה של הרכבת הקלה בתחנה של שער שכם. מי שהפתיע והגיע לשידור מהצעידה ברכבת הקלה הם מגישי ערוץ 20, שמעון ריקלין וליטל שמש שצייצו מתוך הרכבת הקלה: "אין מוניות פנויות, כל ירושלים בדרך למצעד הדגלים - גם אנחנו"
 
במקביל החל מהבוקר בדרום מימש חמאס את איומיו כש-20 שריפות פרצו עד כה בעוטף עזה כתוצאה מבלוני תבערה שהופרחו על-ידי פעילי ארגון הטרור, כשמדובר בהפרחת בלונים פומבית ראשונה מאז סיום מבצע "שומר החומות". בכלל השריפות לא היו נפגעים, אך נגרם נזק לגידולים החקלאיים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ערוץ 20 אנשים יקרים ואהובים! (ל"ת)
    ניסים 06/2021/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור