תקשורת ומדיה

בנט נבחר ל-100 המשפיעים של מגזין טיים, "שינוי אמיץ"

ראש הממשלה נפתלי בנט נבחר לרשימת 100 האנשים המשפיעים של מגזין TIME, מי שנבחר לכתוב עליו הוא לא אחר ממנסור עבאס שכתב, "השליך את עצמו לסערת אש פוליטית"
שירה יום טוב |  2
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ אוליבר פיטוסי)
ראש הממשלה נפתלי בנט נבחר להיכלל ברשימת 100 האנשים המשפיעים של מגזין טיים לשנת 2021. הבחירה בבנט הגיעה בעקבות הרכבת הממשלה יחד עם לפיד, בממשלה הראשונה בה מפלגה ערבית לוקחת חלק בהרכבתה. 
מי שנחבר על ידי מגזין טיים לכתוב על הבחירה בבנט הוא לא אחר מראש סיעת רע"מ, מנסור עבאס. עבאס כתב על בנט, "לאחר ארבע בחירות בשנתיים, היה צורך בפעולה נועזת לאחד מדינה שנקלעה מקיפאון פוליטי והעמידה נואשות. היה צריך לשנות משהו דרמטי, אך חשוב מכך, מישהו אמיץ היה צריך לבצע את השינוי הזה".
עבאס המשיך וכתב על הבחירה, "נפתלי בנט השליך את עצמו לסערת אש פוליטית על מנת ליצור קשרים בלתי נתפסים בעבר בין שמאל וימין ישראל, ערבים ויהודים, דתיים וחילוניים. הוא הקים את אחת הממשלות המגוונות ביותר בתולדות ישראל".
עוד הוסיף ראש סיעת רע"מ וסיפר על שיחה פרטית שהתרחשה בינו ובין בנט וצוטט מתוכן השיחה, '"אני לא עושה דברים בחושך", אמר לי בנט, שהוא כיום ראש ממשלה, בפגישה איתו בכנסת", עבאס פירט על התרשמותו מהאמירה והוסיף, "כמנהיג מפלגה ערבית התרגלתי לכך שמצלמות נשמרות מחוץ לחדר". עוד צוטט עבאס והוסיף, "בתקופה של קיטוב ושנאה", אמר בנט, "הציבור הישראלי זקוק לאחדות". לא רק הבזק של המצלמות האיר את החדר באותו רגע, אלא התקווה לעתיד בהיר יותר לכולנו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביידן שבוי בידי ה"פרוגרסיבים" שלמעשה השתלטו על המינויים בדרגי הביניים במימשל .הם הקובעים מה הדרגים הבכירים יראו והעיקר מה לא יראו . הפרוגרסיבים הם למעשה מסווה לניאו קומוניזם הסטליניסטי. השמאל הקיצוני בשת"פ עם האימפריליזם האיסלמיסטי - יפרקו את המדינות הדמוקרטיות ויהרסו את התרבות המערבית.
    סגור
  • 1.
    התקשורת הממוסדת - מגינה על ממשלת השינוי לר-ע-ה
    ארנון תל-אביבי 09/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי ייחקר אהוד ברק על 2.300.000 דולר שקיבל מקרן וקסנר עבור "מחקר" ? בהנהלת קרן ווקסנר היה אותו ג'פרי פיינשטיין שאישר את התשלום ללא קבלת מחקר ממש. עבור איזה "תיווך" שולם הכסף ? אהוד ברק תועד מבקר בבתיו ואחוזתו של אותו פיינשטיין . איפה החקירה על האשמותיה של רוז מקגוון Rose McGowan נגד הרווי אפשטיין ואהוד ברק ב Forbes ?
    סגור