תקשורת ומדיה

קופמן נגד אבישי בן חיים: "נלסון מנדלה אתה לא"

העיתונאי יצא נגד דבריו של בן חיים לפיו עמד בחזית המאבק למען נתניהו: "להצטרף לראשי ארגון פשע, חזקים עם כוח אדיר ונדיר, זו לא הקרבה, אבל התשואה על ההשקעה שהפקת למענך, זו תוצאה של הקירבה"
כפיר אדר |  28
רון קופמן ואבישי בן חיים (צילום פייסבוק)
אחרי שאבישי בן חיים, כתב חדשות 13 הוותיק שיתף בטוויטר שלו כי הראיון עימו ב'הארץ' היה אחד הנקראים ביותר בשנה החולפת, הוא טען כי ניצב בחזית המאבק של תומכי נתניהו 'הנרדף', אלא שלא כולם מסכימים עם הטענה הזו.
עיתונאי הספורט רון קופמן לא כל כך נלהב מהתיאוריה של בן חיים וכתב על כך בטוויטר שלו: "בוא נסכם שנלסון מנדלה, אתה לא. להצטרף לראשי ארגון פשע, חזקים עם כוח אדיר ונדיר, זו לא הקרבה, אבל התשואה על ההשקעה שהפקת למענך, זו תוצאה של הקירבה".
 
עוד הוסיף 'הקוף': "הבעיה היא שאינך יוצר מנטרה שתשכנע, את אלה שידעו קרוא וקרוא, יום אחד לפחות, לפני שנולדת. עלה והצלח בפעילותך הנשגבת למענך". בן חיים השיב לו על כך: "אוהבך. חג שמח. יום אחד תבין שאתה בצד של המדכאים".
עיתונאי ספורט אחר, משה פרימו, הגיב לו בצורה הרבה יותר מכילה: "לזכותך יאמר אבישי, שלמרות שרבים לא מסכימים איתך ואני ביניהם, אתה לא מרפה וממשיך לדבוק בתזה שלך. מועדים לשמחה".
תגובות לכתבה(28):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 24.
    כנראה שלא סתם קוראים לו הקוף... (ל"ת)
    ישראל 10/2021/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    הזוי
    זאב 09/2021/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    קופמן גיזען שמאלן אתה צריך לחזור להברבנל עוד לא חזרתה לשפיות
    סגור
  • 22.
    נרקומן על מלא
    מני 09/2021/28
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סמים חובות מחלת נפש דמנטיות ו או פסיכוזה ליצן רפואי. קשיש נירגן .עולה הבדיחה האולטימטיבית שתמיד מזכירים אותו רוטווילר חסר שיניים שילוב בקיצור של היופי המהמם של אופיר אסיאג הקרחת של ברקו והשכל של טלי פחימה. אבל נתתי צ'אנס וקראתי רבע כתבה. מיד הבנתי הוא שוב באת מאברבנאל הוא או על סמים או על פיטאיה או שפשוט הוא הכניס גליצרין לודא במקום לפי הטבעת .יצור שכזה שראק זקן אומלל צער בעלי חיים!!!!!!
    סגור
  • 21.
    נרקומן על מלא
    יעל 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    5 0
    אבל הדר לא על סמים אתה מכור עם חובות נראה כמו שראק או פיונה וחתיאר לך לעשות חיתולים ותנקה את הצואה היא עלתה המון שנים לפה שלך וכעת וללצערנו הרב למוח
    סגור
  • 20.
    אב"ח
    שרי 09/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 4
    בן כספית צודק: לפי נסגנון אבישי בן חיים כולו נוטף נופת צופים, דבש נוזל משפתיו, סילן נוטף מעיניו אבל לפי נסגנון הוא מהרס ומחריב את עם ישראל. שבתי צבי בזמנו כאבישי בן חיים בזמנו אבישי בן חיים מהרס ומחריב את עם ישראל כמו שבתאי צבי בזמנו
    סגור
  • טען עוד
  • 19.
    אבישי צודק. הפולנים היו מכים מרוקאים עם אלות
    זוכר היטב 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אסור היה לדבר נגד השלטון מפאי ובן גוריון הם קיבלו בתים אדמות והכול בגרושים רק בגלל שאמרו כן לזקן…. מי שניסה להתנגד חטף מכות רצח.
    סגור
  • 18.
    נרטיב שקרי של האליטה
    דוד 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    4 4
    אבישי בן חיים מייצג את הנרטיב האמיתי. ולא השיקרי של האליטות שמספרים כמה הם חכמים , בנו את המדינה, מגיע להם הכל, ניצולי השואה וכולה. לעומת זאת הנרטיב המזרחי שאומר אולי שהמזרחיים בנו את המדינה , שדור הניצולים היה הווה כדור השחיתות, האפליה, השנאה, הפילוג, הקיפוח,הפושע נגד בני עמו . מה שבדיוק הזה סבל מהאירועים האנטישמיים הוא עשה כאן לבני עמו המזרחיים. דוגמה , עד היום המזרחיים נושאים על גבם את האליטות, למשל מסי ארנונה, קופת חולים ותרופות ועוד. ניצולי השואה לולא מבחן הכנסה אינם משלמים. אבל מסעודה שמרוויחה משכורת מינימום משלמת עליהם. אז את הנרטיב השיקרי של ישראל הראשונה צריך לנפץ ואולי לכתוב ספר הדורות הבאים ידעו על דו השקר והפילוג שלקח כספי שילומים , פגע בכבודו הלאומי והוא דרכון אירופאי כאילו מתגעגע להרג של הוריו. כן ירבו כאבישי נביא האמת. אבל אליטות אומר, אינני מצפה ממכם לעושר אישי, הרי מי שמופלה לטובה יתקשה לוותר על התגמול האוכל חינם. אבל יושר אינטלקטואלי ??? כנראה שאפילו זה אין לכם.
    סגור
  • 17.
    איש הזוי
    מנחם 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מדוע עדיין נותנים לו במה. מטורלל לגמרי וזה עצוב. ישאל עצמו למה המזרחיים תמיד מצביעים עבור אשכנזי טהור כאשר היו להם את פרץ, דוד לוי ואחרים. זו בדיוק הסיבה שבן חיים מגן על נתניהו.....
    סגור
  • 16.
    אחלה בן חיים
    יאיר המאיר 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 3
    בן חיים מוציא את השמאלנים משיווי משקל. לא רגילים לקבל אמת בפרצוף.
    סגור
  • 15.
    שימפנזה
    זקן בחיתולים , עגלה 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אתה על אנפראניל או שברית מאברבנאל שאתה מדבר מול ד"ר. אתה בליגה של הסודנים המזריקים בלוינסקי המכורים זה הצד שלך סבאלה. עזוב אל תעשה שריר של מכור מול ד"ר.אולי אני מחדשת לך את המינון טאטא זקן ועולב שכמוך?
    סגור
  • 14.
    קופמן תנקה את
    נירעם 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 2
    הגורה ובהזדצנות גם את האף. איש מגעיל
    סגור
  • 13.
    אבישי
    !!!! 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אישיויות גזענית אגם שכולו רוע ושינאה גזען לא נעים לישמוע אותו נישמע מסוכן השינאה והקינאה לאשכנזים מסוכן זורע שינאה דבריו שיקרים לחלוטין עשו לקחו בכיין , ניצולי שואה שבאו מאירופה היגיעו לארץ שלא היה בידים דום תמונה אפילו מהמשפחות שלהם ברושי בגד על הגוף קליטה קשה ואיש חא אמר מילה על הקושי ההרים דלי היגיעו לארץ ישנו באוהלים ברושי היה אוכל עבדו בסלילת כבישים בקטיף תפוזים ואמרו תודה לא קיבלו כלום מהמדינה אמרו תודה דיש להם מדינה שקלטה אותם גם בקודי שהיו פה האנגלים אחרי פרצה מלחמת השיחרור אבא גוייס נילחם הם באו בלי שארית המשפחות שלהם היו לבד על מה אתה מתבכיין על הקושי לכולם היה קשה חא היתה מדינה חא היה כסף חצוף גיזען שונא ישראל תומכיך לא מתביישים לקרוא לאשכנזים לחזור לאירופה למה מי שתרם ולהקמת המדינה ומה שהיא זה בעיקר ניצולי השואה שהיגיעו לכאן אדם אתה היה פשוט להאכיל את המשפחות שלכם עם עשרה ילדים ? לכולם היה קדה בלי ילדים ועם שני ילדים בכיין גיזען
    סגור
  • 12.
    אבישי בן חיים צודק !!!!!!
    נמרוד לוחם הצדק 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    צודק בדבר הגמוניה שילטונית לחלוטין אבל טועה מי יושב בה . במדינה שולטות משפחות אצולה של מיליארדים המחלקות את משאבי המדינה בנהם,דוגמאת משפחת עופר,תשובה,אריסון,רקאנטי ועוד. ההגמוניה מתחלקת בין אותם משפחות לשאר המדינה. לכן יש קיטוב בין מיזרחים לאשכנזים
    סגור
  • רקאנטי תשובה
    דוד55 09/2021/23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אדון היסטוריון.האליטה האשכנזית? אז רקאנטי מוצאו מיוון.תשובה הוא אשכנזי מטריפולי. אז איך אשכנזים ומזרחיים.הדוקטור המכובד חי במילניום אחר ו'דואג'להדליק את המלחמה בין אשכנזים ומזרחיים.תשכח מיזה. לאט לאט יש נישואים בין העדות ככה שאתה דוקטור מכובד מלבה את השנאה.לך תחפש.דרך אגב הילדים שלי מעורבים מפולנמ ורוד ואישה טריפוליטאית שלצערי היא כבר זל.אישה ממרום הטוב
    סגור
  • הפוך על הפוך
    מנחם 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזרחיים מצביעים לאשכנזי אליטיסטי שמחובר לעתיני האצולה האשכנזית. מקווה שעכשיו ברור לך שהבעיה במזרחיים. קצת עמוד שדרה לא יזיק להם
    סגור
  • 11.
    לצחצח לאבישי את הנעליים
    מאיר 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    9 5
    קופמן איזה כשרון יש לך אתה עיתונא קטןליד אבישי אתה כלום.
    סגור
  • 10.
    לא מוסרי לתת במה תקשורתית לפושטי רגל (ל"ת)
    טל 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 9.
    הבעיה הקריטית עם הטירלול של אבישי:
    אשת איש 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 5
    שאנשים מגיבים. מתייחסים. וזה אסון. מדובר באדם שזקוק לטיפול
    סגור
  • הפרשן
    יעל 10/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי אחלה טיפול בשבילך סודני עשרים שח צינור שתי עשרה אינץ' אני מסדרת?
    סגור
  • ברדוגו מלך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    מני 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 1
    את על סמים נכון? את הפגנת עם החולי נפש בבלפור נכון?
    סגור
  • 8.
    ד"ר אבישג בן חיים כמשל
    מישאל מור 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    לצערי, כבן עדות המזרח (יליד איראן) אני בוש ונחלם על כך שד"ר אבישג בן חיים פטרוני כביכול. אם כך פני הדברים, הוא משחק לידיהם שאלה כמו האמירות של ארתור רופין, אבי ההתיישבות הציונית, לעליית יהודים מארצות ערב, אותם ראה כנחותים לעומת יהדות אירופה! ואני גם מתחיל להפנים את האמירות לאחרונה של יעקב שרת (בנו של משה שרת ז"ל) בגלריה שישי של עיתון הארץ "לעם היהודי היו שני אויבים גדולים, היטלר וסטאלין, שרוקנו והרסו אותה – בפולין ובברית המועצות. אלה שתכננו את המדינה כיוונו בראש ובראשונה לשבט היהודי הזה....." . אם אלה פני הדברים, וכי על מה כי נלין? ד"ר אבישי בן חיים "מרוויח את לחמו ביושר" הוא עדות לכך שהם צדקו!!
    סגור
  • 7.
    רון קופמן, כתב ספורט. זה אומר הכל (ל"ת)
    רופוס 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 6.
    אבישי בן חיים איש מסכן וזניח.
    אילן כספי 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לא להתייחס אליו כי הוא משווע לתשומת לב.
    סגור
  • 5.
    אבישי
    סבוש 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    8 5
    בן חיים-איש משכמו ומטה.
    סגור
  • 4.
    אבישי נציג בעלי רגשי נחיתות
    יואב 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    6 3
    בן חיים.משנאת חינם פוליטית,פטטית,רופסת ,אתה מתפרנס.כביכול מגן על ""הנחותים,נחשלים" אותם לקחת כבני ערובה לפרנסתך.אתה ממש דומה לאורלי לוי.שניכם,אופורטו יסעים חלושים ,כביכול נשמעים בחברה חלשה.בכת קהילה נורמטיבית.הייתם יכולים להיות מנקי רחובות.זאת למרות כי אתה דוקטור,אין ספק שאתה מבייש את האקדמיה.הרי גם הדוקטורט נובע מרגשי נחיתות.הסבר בבקשה לקוראיך על איכות החיים שלך ו צבך הכלכלי אותו השגת בזכות שנאת חינם וחזון שקרי.אתה לא יכול לייצג את מחוסרי ההון והפרנסה.אתה פשוט לא שייץ להם.אתה כן שייך למ לקקים לנתניהו וחבורתו,המלבים שנאת חינם בחברה הישראלית.בעינינו,ביביהו ושות' הם כולם "כלום בחדר ריק" .אתה חלק בלתי נפרד מהם.אין בך כלום ובהחלט מגיעה לך תעודת מסכן
    סגור
  • 3.
    הקוף מגיב לאב"ח
    אביהו 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    5 2
    צודק מר קאופמן היקר.מתחבר האב"ח למשפחת פשע ונותן לגיטמציה למעשיהם תוך כדי זריעת שקרים ושטויות.וצודק גם האב"ח, אתה באמת לא עיתונאי, סתם עוד טיפש מצוי.
    סגור
  • 2.
    רון קופמן הוא נלסון מנדלה ... (ל"ת)
    רון קופמן ... 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    אלימות מילולית של קופמן ורעיו מוסיפים רוע לחברה בישראל
    איתן 09/2021/22
    הגב לתגובה זו
    7 5
    להגדיר את הליכוד ומנהיגיו כחבורת פשע מאורגן ללא כל גיבוי בשטח, למשל פסיקה נגד ביבי בבית משפט במשפטו שרק החל.... מעידה יותר מכל על כך שחוסר הגינות ורוע השתלטו על חלק גדול מהתאים האפורים, של אנשי כת "רק לא ביבי". אבישי בן חיים, כסוציולוג שם להם ראי מול עינייהם והם משתוללים. מטרתם אחת , סתימת פה לתומכי ביבי.
    סגור