תקשורת ומדיה

המשטרה נגד הציבור: "מסע הכפשה על הטיפול באירועי סורוקה"

מהמשטרה נמסרה תגובה בנוגע לטענות כי היא פעלה בצורה חלשה אל מול האירועים בבית החולים בבאר שבע במהלך השבוע: "היה סילוף עובדות, בניגוד למסופר חוקרי משטרת ישראל כן צפו במצלמות בית החולים וביקשו להאריך מעצר על מנת להרחיב את מעגלי הצפייה ולבסס את התשתית הראיתית"
מערכת ice | 
משטרת ישראל (צילום דוברות משטרת ישראל)
חקירת האירועים האלימים בבית החולים סורוקה במהלך השבוע האחרון, שגררו תגובה קשה בציבור, העמידה גם את המשטרה במוקד כאשר היו שטענו כי משום שמדובר בבדואים מהפזורה או מרהט שאחראים לאירועים האלימים, היא חקרה את הנושא ביתר זהירות ונמנעה מלהכנס בעובי הקורה.
דוברות המשטרה (דרום) מסרה בתגובה לטענות נגדה: "מאתמול בערב אנו עדים למסע הכפשה אודות הטיפול המשטרתי בקטטה ההמונית שהתרחשה בבית חולים סורוקה, תוך סילוף העובדות. בניגוד למסופר חוקרי משטרת ישראל כן צפו במצלמות בית החולים וביקשו להאריך מעצר על מנת להרחיב את מעגלי הצפייה ולבסס את התשתית הראיתית והעצורים שוחררו בתנאים מגבילים שונים והחקירה נמשכת".
 
"ביום ראשון השבוע פרצה קטנה המונית בבית חולים סורוקה על רקע סכסוך משפחות. כוחות גדולים של משטרה הגיעו לבית החולים תוך דקות ספורות, עצרו את המעורבים שהיו חלק מהקטטה והחזירו את השקט לבית החולים. למן אותו יום פעלו חוקרי המשטרה לאסוף ראיות המצביעות על המעורבים בקטטה. מאחר ואיכותם של הצילומים שנאספו מהמצלמות לא הספיקה ביקשו החוקרים הארכת זמן מבית המשפט ועצם ההחלטה על שחרור בתנאים מגבילים מצביעים על כך שיש חשד למעורבות במעשים המיוחסים".
לסיום נטען מטעם המשטרה: "עצם שחרורם כפי שהורה בית המשפט אינו מלמד על סיום החקירה. מדובר באירוע של אלימות קשה בשטח ציבורי עם מספר רב של מעורבים והמשטרה תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה על מנת להגיע לכלל המעורבים במעשה ומיצוי הדין עימם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה