תקשורת ומדיה

בן כספית פוצץ ראיון בשידור חי: "ג'יהאד נגד הפרקליטות"

שר המשפטים לשעבר חיים רמון עלה לשידור ב-103FM ותקף את היועמ"ש ואת הפרקליטות, מה שהפך לעימות מול המגיש שטען: "הלגיטימציה שלו אפס", רמון הגיב: "מרוב שנאתך לנתניהו דעתך התבלבלה עלייך, השנאה והג'יהאד שאתה מנהל נגדו על נושאים אישיים, מטורפים". האזינו
מערכת ice |  11
חיים רמון, בן כספית (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, מרים אלסטר)
שר המשפטים לשעבר, חיים רמון שוחח עם בן כספית וינון מגל ב-103FM על מה שקורה בישראל, ועל טרור היחידים שמרים את ראשו בחודשים האחרונים. תחילה הוא דיבר על גל האלימות בחברה הערבית וגל הפיגועים המתחדש.
"ללא חומת מגן אנחנו נהיה בצרה גדולה והיא תקרה", הסביר רמון. "אני מקווה שלא נגיע למלון פארק שקרה ובגללו יצאנו למבצע חומת מגן. המשטרה לבד לא יכולה להשתלט על הדבר הזה, רק שילוב של המשטרה של השב"כ ושל הימ"מ, אנחנו במצב חירום שהולך ומדרדר, צריך פרויקטור ותכנון לביצוע המשימה ע"י הממשלה". 
עוד טען לאחר חשיפת הקלטות מנדלבליט: "אחרי הקלטות מנדלבליט, מרגע שזה פורסם בפומבי, אסור למנדלבליט לגעת בשום עניין שקשור בנתניהו. הוא לא יכול לטפל באדם שהוא חושב שהוא סכנה לדמוקרטיה - הוא צריך להשעות את עצמו מכל עניין שנוגע לנתניהו, הן בתיקים הפליליים והן בתיקים האזרחיים".
 
בהמשך התייחס להקלטות מנדלבליט ואמר, "אדם כזה חשוד בשיקולים זרים", כשהמשיך לבקר את הפרקליטות, בן כספית תקף אותו ואמר, "אתה מנהל מסע של ג'יהאד מול הפרקליטות", לכך הגיב רמון ואמר, "דעתך מרוב שנאתך לנתניהו התבלבלה עלייך, השנאה והג'יהאד שאתה מנהל נגדו על נושאים אישיים, מטורפים".
לאחר שפוצץ הראיון עם רמון, מגל פנה לעמיתו ושאל: "למה הוא לא לגיטימי לדבר על הפרקליטות? בן אדם שנפגע מהמערכת ורוצה לתקן אותה. אתה תמיד יוצר דה-לגיטימיציה לאנשים שחושבים אחרת ממך". כספית השיב: "הוא מנהל ג'יהאד - הלגיטימציה שלו לדבר על היועמ"ש היא אפס".
תגובות לכתבה(11):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 11.
    ראיון
    ת''א 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בן כספית אתה נגוע בשינאה ולא רואה את מציאות
    סגור
  • 10.
    המודיע המשטרתי והניתבע הסידרתי ! (ל"ת)
    אסף 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 9.
    בן כספית אלים מילולית. שקרן. ומעורר בחילה.
    חוה 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הריטינג בתוכנית בזכות ינון מגל. וכזפית יודע. אי אפשר להקשיב לאיש המגעיל הזה.
    סגור
  • 8.
    בן כספית
    חי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    1 5
    עיתונאי אמיתי צריך להיות אמיתי וחותר לאמת גם כשזה לא מתאים לו אישית. בן כספית מראה כאן על שינאה כלפי אדם מסוים . זאת טעות וחבל שכך . חיים רמון למרות מה שקרה איתו.אומר דברים אמיתיים ונכונים. אני מקווה שיגיע היום שיפסיקו לשנוא אחד את השני משום שכולנו נמצאים באותה הסירה ואם היא נפגעת כולנו טובעים
    סגור
  • 7.
    שונאי ישראל
    מני 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כספית מחבל יומך קרוב מאד אין מקומך בחיים שלנו אתה מטמא את האווירה אג כבר יומיים לא ברחת מהשידור . אתה אפס חולה נפש
    סגור
  • טען עוד
  • 6.
    בן כספית חצוף גס רוח
    בוקי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הכח משחית. עלה לו לראש הש...
    סגור
  • 5.
    רמון לא סולח על הרשעתו
    הרצל 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאז הורשע ב-2007 במעשה מגונה בלא הסכמה בקצינה צעירה, רמון מחרף ומגדף את הפרקליטות. הוא לא שכח ולא סלח. אבל הציבור זוכר ויודע שאי אפשר להתייחס ברצינות למי שבגיל 56 תחב את לשונו לפיה של הקצינה בת ה-20, ועוד דקות לפני קבלת החלטה בממשלה לפני יציאה למלחמת לבנון השניה. לכן כל ההתהפכות של רמון שמגן על נתניהו בלהט - מי חלם שאחד מראשי מפלגת העבודה לשעבר יצא כך נגד מערכת המשפט - מובנת אבל לא נסלחת.
    סגור
  • 4.
    כספית הוא סותם הפיות הגדול ביותר בתקשורת בישראל (ל"ת)
    בושה 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 3.
    באג המאה 21 במוחם של שמאלנים שמתעלמים מפרקליטות כושלת
    איתן 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    4 6
    .במדינה מתוקנת יש לעשות הבדלה בין פוליטיקאים, אזרחים מן השורה ועיתונאים, לכל אלה יכולות להיות דעות שונות, מגוונות וגם מנוגדות. מה שאסור שיהיה, זה מערכת אכיפת חוק, דהיינו- בתי המשפט, הפרקליטות ומשטרה, שיש להם הטייה פוליטית. או במילים של אהרון ברק "אג'נדה" השונה משלהם. כאשר החליט לפסול את פרופ' רות ז"ל מכהונה בבית המשפט העליון. זאת מכיוון שהתנגדה לעמדותיו. מערכת המשפט זוכה היום לתמיכה של 7% בציבור, שפל שלא היה כמוהו. המשך ההדרדרות בתמיכת הציבור במערכת יכול להביא לאנרכיה. בן כספית ותומכיו הם דוגמה לעיוורון באשר לטוהר המידות, הנדרש ממערכת אכיפת החוק, גם ובעיקר במשפט של רוה"מ לשעבר.....
    סגור
  • 2.
    בדיחה: שימו לב מי רוצה "לתקן" את מערכת המשפט
    סרוסי 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    14 5
    כל מיני פרסונות שהם על תקן נאשמים שתיקם תלוי ועומד... או כאלה שבכלל הורשעו וחלקם מחפשים נקמה ומוכנים לשרוף את המועדון בשם אג'נדת השנאה שלהם. רואים לכם הכל! לא מבין איך רמון מקבל במה אחרי מה שהורשע בגינו. בעצם... כשלוקחים בחשבון את ההיסטוריה של יינון מגל בוואלה, פתאום קולטים שמצא בראיון הזה מין את מינו....
    סגור
  • 1.
    בן כספית
    א.גולן 12/2021/09
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מה הלגיטמיזציה של בן כספית לדבר על נתניהו?
    סגור