תקשורת ומדיה

בן גביר תוקף: מניב ממשיך בפייק ולא עף מהעיתונות

לאחר התחקיר על עוצמה יהודית וארגון להב"ה, כתב חדשות 13 עמרי מניב התייחס לתגובות השונות של בן גביר לתחקיר שלו וספג אש: "הערוץ הוציא אותו לחופשה ואף שילם פיצוי בשל פייק תחקיר נגד ישיבת עוצם"
מערכת ice | 
בנצי גופשטיין ואיתמר בן גביר (צילום יהונתן סינדל פלאש 90)
בחדשות 13, דור כהן התחקירן ועמרי מניב העיתונאי פרסמו בשבוע שעבר תחקיר מקיף נגד פעיל בארגון להב"ה וקשר את יו"ר "עוצמה יהודית" חבר הכנסת איתמר בן גביר הרץ עם הציונות הדתית.
בן גביר הגיב לידיעה בערוצי 12 ו-13 ושם הוא גינה את המעשים שנחשפו באותו התחקיר. בטור לאתר ערוץ 7,  בן גביר הגיב במתקפה חריפה על כתב חדשות 13 וטען כי מדובר ב"פייק תחקיר". 
 
בתגובה, העיתונאי עמרי מניב העלה צילומי מסך של התגובות של בן גביר גם מהטור האישי לערוץ 7 וגם מהתגובה לאתר N12 וכתב: "כך עובדת המניפולציה על התקשורת של בן גביר שמדבר קבוע בשתי שפות - בסרוגים ובערוץ 7 (בטור אישי מרגש) הוא טוען שהתחקיר שלנו בכלל פייק, הכל שקר אחד גדול, ב-13 וב-12 הוא מגנה את המעשים החמורים של מוביל ההתארגנות המחתרתית ומזמן אותו לשימוע לפני פיטורים. לאיזה בן גביר להאמין?"
 
בן גביר לא נשאר אדיש והגיב הערב: "אין סתירה בין התגובות אבל השאלה היותר חשובה היא איך "כתב" כמוך, שרימה, בישל, סילף, זייף והערוץ שלו הוציא אותו לחופשה ואף שילם פיצוי בשל פייק תחקיר נגד ישיבת עוצם, ממשיך בפייק תחקירים שלו ולא עף ממקצוע העיתונות".