תקשורת ומדיה

חדשות 13 תחת מתקפה של בן גביר: "פייק תחקיר"

חבר הכנסת מהציונות הדתית עלה למתקפה בעקבות תחקיר נגד פעיל מפלגת עוצמה יהודית: "קשר את יו"ר המפלגה במניפלציות של עריכה מגמתית והציגו כמסית ומתדלק את הלהבות, פייק כתב"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום יונתן זינדל פלאש 90)

לאחר שבחדשות 13 פרסמו אמש (שני) תחקיר מקיף נגד פעיל מפלגת עוצמה יהודית וקשר את יו"ר המפלגה חבר הכנסת איתמר בן גביר הרץ עם הציונות הדתית איתמר בן גביר, האחרון עלה למתקפה חריפה נגד המערכת ונגד התחקיר. "במניפלציות של עריכה מגמתית הציגו כמסית ומתדלק את הלהבות".

בן גביר את התחקיר המדובר והכתב שפרסם את הידיעה ואמר: "מדובר בפייק תחקיר ופייק כתב! עומרי מניב וחדשות 13 עשו היום מעשה נבלה כאשר שידרו "תחקיר" על ארגון שפעיל של עוצמה יהודית הקים, ולמרות שהם ידעו היטב שלא אני ולא ראשי עוצמה קשורים לדברים ששודרו - ואף הזכירו בחצי מילה את העובדה שהפעיל אומר מפורשות שלא עדכן אותי ואני לא מודע לארגון שהקים.
 


 

"הם שירבבו את שמי לאורך כל הכתבה בשיתוף פעולה של אנשי שמאל קיצוני, מתוך רצון לפגוע בעוצמה יהודית". בן גביר המשיך ועוד טען כי התחקיר הינו סילוף, זיוף והכפשה:  "אין לי מילים על "תחקיר" נבזי ומכפיש שאפילו הזכיר את רעייתי אילה, והכל מתוך סילוף וזיוף". 
 



לטענת בן גביר, התחקיר שפורסם נגדו מגמתי ופעם אחר פעם ציין את שמו של בן גביר, אולם שכח לציין את הפרעות וההתקפות שחוו תושבי הערים המעורבות: "רבע שעה של שידור ואין מילה אחת על הפרעות שעשו נגד היהודים 'בשומר החומות' ומאידך גיסא פעם אחר פעם, שילוב התמונות שלי והשם שלי במקום שאין לו שום קשר".
 

במאמר מוסגר יצוין כי, גם בתחקיר שפורסם טוען הפעיל בעצמו שהתחקירן החרוץ הדיח אותו ופעם אחר פעם שאל אותו מתי פוגעים בערבים. במפלגת עוצמה יהודית מסרו: "הניסיון לפגוע במפלגת עוצמה יהודית לא יצליח, העם אוהב את עוצמה יהודית".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מניב היה כתב לענייני פייק שנתיים עד שפשוט נתפס על חם . (ל"ת)
    כתב הפייק 13 12/2021/12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור