תקשורת ומדיה

איומים ברצח על בן-גביר: "לא יותר חזק מרחבעם זאבי"

ח"כ איתמר בן גביר חושף כי החל משעות הבוקר הוא סופג איומים בלתי פוסקים על חייו: "אם אתה גבר בוא לעיר ערבית אתה והכלבים שלך", "אתה מחבל ציוני, הזמן שלך אוזן אז תתכונן למות, אתה ברשימת החיסולים"
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
הסערה של ח"כ איתמר בן גביר והמאבטחים לא נרגעת. בן גביר חשף היום (רביעי) בשעות הצהריים שורה של איומים על חייו שספג החל משעות הבוקר ברשתות החברתיות לאחר הפרסום בו תועד מאיים על מאבטח כשבידו אקדח.
כך לדוגמא, נכתב לבן גביר כי הוא ברשימת התנקשות, כי זמנו אוזל, וכי ישברו לו את הרגליים. עוד נכתב כלפי בן גביר: "תהיה גבר ותצעד מחר לבד ונראה אם תחזור הביתה", "ביבי ובן גביר צריכים להיתלות על העץ הכי גבוה", "תבוא ונטפל בך", ו-"אתה לא יותר חזק מרחבעם זאבי, לא חסר מתאבדים בדואים".
 
כזכור, פנה בעבר ח"כ בן גביר לקצין הכנסת ולמפכ"ל המשטרה קובי שבתאי, בבקשה לפתוח בחקירה נגד גורמים שלטענתו פרסמו סרטון מסית נגדו. בסרטון נעשה שימוש בתמונתו של בן גביר ונאמר "דמו בראשו, מי שיבוא להר הבית שיבוא עם תכריכים. גורלו כמו יהודה גליק". בעקבות האיומים כלפיו, קיבל בן גביר נשק מהכנסת.
ח"כ בן גביר מסר בתגובה כי: "אלו רק חלק מהאיומים נגדי, ואני בטוח שאם הייתי חבר כנסת מהקואליציה הייתי מקבל אבטחה צמודה. כל אותם אלו שמבקרים היום את זה שהגנתי על עצמי באמצעות הנשק, שתקו כשאיימן עודה תקף אותי וכשזרקו עלי אבנים בצפון, והיו שמחים שאני אפגע"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה