מדדים ומחקרים

דירוג חברי הכנסת: האם בן גביר עקף את עבאס?

לאחר שבוע היעדרות, ח"כ אורי מקלב חזר לכבוש את פסגת הנוכחות, יש עתיד עם 3 נציגים בעשיריה, ומי נכח יותר בכנסת: איתמר בן גביר או מנסור עבאס? דירוג חברי הכנסת
מערכת ice | 
שיאני הנוכחות בכנסת (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, pexels)
לאחר שבשבוע שעבר, יו"ר הכנסת מיקי לוי עקף את אורי מקלב ועמד במקום הראשון בשעון הנוכחות, חזר השבוע ח"כ מקלב לפסגת הנוכחות במשכן, עם 55 שעות ו-24 דקות. לאחריו ביותר מ-8 שעות, עומדת יו"ר הקואליציה עידית סילמן, שכידוע גם היא מתמידה בנוכחות ונמצאת תדיר ברשימת שיאני הנוכחות, שנכחה השבוע בכנסת 47 שעות בדיוק.
על פי נתוני זמן כנסת, בשבוע שעבר (בין ה-5 ל- 10 בדצמבר), יו"ר הכנסת מיקי לוי ירד למקום השלישי בשעון הנוכחות השבועי עם נוכחות של 46 שעות ו-34 דקות במשכן. לאחריו במקום הרביעי חברו למפלגת יש עתיד ח"כ משה (קינלי) טור-פז עם 45 שעות ו-54 דקות.
סוגר את החמישייה הראשונה הוא ח"כ איתמר בן-גביר ממפלגת הציונות הדתית עם נוכחות של 45 שעות ו-27 דקות בשבוע שעבר במשכן הכנסת. במקום השישי יו"ר מפלגת רע"ם ח"כ מנסור עבאס עם 45:02 שעות, במקום השביעי יו"ר וועדת הכספים אלכס קושניר עם 44:09, מקום השמיני עומדת ח"כ טטיאנה מזרסקי מיש עתיד עם 42:08, לאחריה ח"כ לימור מגן-תלם מישראל ביתנו עם 42 שעות בדיוק. האחרון בעשירייה הראשונה בנוכחות הוא ח"כ ינון אזולאי מש"ס עם 41:48 שעות שבועיות.
 
בהתפלגות המפלגות בעשירייה הראשונה, יש עתיד מובילה את השבוע עם 3 נציגים, לאחריה ישראל ביתנו עם 2 נציגים, ואח"כ המפלגות ימינה, יהדות התורה, ש"ס, הציונות הדתית ורע"ם, שלכל אחת נציג אחד בעל נוכחות גבוהה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה