תקשורת ומדיה

שר החקלאות נגד כתב גל"צ: "לא להמציא כותרות"

יובל שגב, הכתב הפוליטי של גלי צה"ל, דיווח על טוויסט בשיחות על הרפורמה החקלאית. עודד פורר הכחיש את הטענות. שגב: "אני יכול אגב להוכיח בדרך נוספת שאמרת לחקלאים שהולכים רק בהדברות"
מערכת ice | 
עודד פורר (צילום רועי כץ)
הכתב הפוליטי של גלי צה"ל, יובל שגב, דיווח הבוקר (שלישי) על "טוויסט בשיחות על הרפורמה החקלאית"; שר החקלאות, עודד פורר, הגיב כי הדיווח שגוי ושגב השיב כי הוא מוכן להוכיח את טענותיו. 
שגב דיווח בתכנית "בוקר טוב ישראל" עם אפי טריגר כי שר פורר נסוג מהרעיון לחתום על התקנות באופן חד צדדי. הצוותים המקצועיים החלו בניסוח הגדרות תמיכה מפורטות לכל ענף. בדרך להסכמות שיאפשרו פתיחת יבוא, הגנה על החקלאות, ופתרון המשבר הקואליציוני בנושא.
 
פורר התייחס לדיווח של שגב וטען כי: "לא היו הדברים מעולם. אנחנו נמצאים במו"מ כחלק מהליך השימוע ואני נחוש להוציא את הרפורמה לדרך לטובת אזרחי ישראל, שזכאים לרכוש פירות וירקות במחירים הוגנים ובמגוון רחב, ולטובת שדרוג החקלאות הישראלית. אני מציע לגלי צה"ל, שגם כשאין מה לדווח לא להמציא כותרות".
ושגב השיב בתגובה לשר: "לא הבנתי מכל המלל אדוני השר, אז אתה ממשיך לקדם באופן חד צדדי רפורמה נגד החברים בקואליציה? אני יכול אגב להוכיח בדרך נוספת שאמרת לחקלאים שהולכים רק בהדברות. תכלס זה גם מתכתב עם הדברים שיו"ר מפלגתך אמר אתמול, מוזר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה