תקשורת ומדיה

שר האוצר מאומת לקורונה: "אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית"

שר האוצר אביגדור ליברמן מצטרף לרשימת השרים המאומתים כשהודיע עם צאת השבת כי הוא חולה בקורונה. ליברמן :"אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים קרובים בביתי שבנוקדים"
אביחי דלאל |  3
אביגדור ליברמן (צילום פלאש 90/יונתן סינדל)
שר האוצר, אביגדור ליברמן, הודיע הערב (שבת) כי הוא מאומת לנגיף הקורונה. ליברמן הודיע כי את השבוע הקרוב בבידוד שבביתו בנוקדים וימשיך את עבודתו כשר האוצר מהבית. 
בדף הטוויטר שלו כתב ליברמן הערב: "במהלך השבת נמצאתי חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב ואעבור את הבידוד בימים הקרובים בביתי שבנוקדים. אמשיך להוביל מדיניות כלכלית אחראית גם מהבית, לעקוב אחר הנתונים ולתכנן צעדים קדימה. שמרו על עצמכם".
 
ליברמן הוא השר הרביעי בממשלה שנמצא חיובי לקורונה. השבוע הודיע השר לביטחון פנים, עמר בר לב כי הוא חיובי לנגיף, שר החוץ וראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד, הודיע כי הוא חיובי גם כן. בשישי, זאב אלקין, שר השיכון והבינוי, הצטרף לרשימת החולים והערב כאמור, ליברמן. 
ביום שני האחרון, ליברמן סיפר כי הוא התחסן בחיסון הרביעי עם תמונה בדף הפייסבוק שלו. על החיסון כתב: "חיים לצד הקורונה. גם אני התחסנתי במנת החיסון הרביעית. צאו להתחסן ושימרו על עצמכם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מיסים מיסים מיסים
    מרוקאי ישראלי גאה 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אללה יקצר עומרו אמן ואמן
    סגור
  • 2.
    הקורונה שמעה שלא מפזרים כסף מהליקופטר ובאה לבדוק הנושא (ל"ת)
    איתן 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    ברכות לנידבק החדש
    משה 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בתור אחד עמך לא הייתי מייחל לך להידבק אבל הגזירות האחרונות שהפלתה עלינו מעמד הבניים ומטה אני שומע את הלך הרוח ברחוב כולם מייחלים לך לקבל קורונה משודרגת כאן הזמן לומר לך הגזמתה התנתקתה מהציבור ואתה מחרבן על כולם יש אלוהים למעלה רואה ושומע הכל
    סגור