תקשורת ומדיה

המגיש בקשת 12 עוקץ את ריקלין: "השקיע באדם קטן?"

דרור גלוברמן כתב בטורו בסוף השבוע: "נתניהו הוא המנהיג האחרון הגדול מהחיים,  ריקלין חושש שהוא עצמו עלול לשפוט את נתניהו כקטן. ואז - מה זה אומר על כל השעות, השנים, החיים שריקלין עצמו השקיע - באדם קטן? חתוך הפסדים בבורסה זה לא קל, ולחתוך הפסדים על עצמך - זה קשה בהרבה"
מערכת ice |  6
שמעון ריקלין (צילום פלאש 90/ משה שי)
דרור גלוברמן, מגיש 'נקסט' בקשת 12, הקדיש בטורו בסוף השבוע במאקו פינה חמה למגיש ערוץ 14 שמעון ריקלין, על רקע נפילת שיחות הניסיון להגיע לעסקת טיעון מצד בנימין נתניהו עם הפרקליטות.
גלוברמן כתב: "תאהבו או לא, נתניהו הוא המנהיג האחרון הגדול מהחיים. כשפוגשים אותו מקרוב אי אפשר להתבלבל - הוא הסנטר של ההתרחשות. שואב את האוויר בחדר, כמו שאומר בצדק ידידי אראל סג"ל. למה אין עוד כאלה? אולי כי בעולם שבו אתה חשוף ומתועד מכל זווית בכל רגע, קשה לגדל פאסון על אנושי".
 
"אבל נתניהו כפנומן פוליטי ותקשורתי, הצליח לייצר סביבו הילה של כוח והערצה שהיו למעטים ממנהיגי ישראל, אפילו ממנהיגי העולם. ואני מבין לגמרי את אוהדיו שמאוכזבים מעסקת הטיעון, ואפילו נרתמו לתרום לו מכספם, רק שימשיך להילחם. כי בגישושי עסקת הטיעון שלו, נחשף נתניהו האנושי. אדם שלא רק מנסה לשמר את כוחו הפוליטי, אלא בעיקר לא רוצה ללכת לכלא".
 
עוד הוסיף: "כל כך אנושי. וזה בדיוק מה שקשה למעריציו. הדימוי העל-אנושי, הגדול מהחיים, מתפרק להם בידיים. והם מוכנים לתת משהו מעצמם כדי לשמר את הדימוי הזה, גם אם זה אומר שנתניהו יצטרך להקריב את כל מה שיש לו". 
"מנהיגים גדולים. לא עושים עיסקאות טיעון. כי ההיסטוריה עלולה לשפוט אותם כקטנים". כתב ריקלין. נדמה לי שלפני ההיסטוריה, ריקלין חושש שהוא עצמו עלול לשפוט את נתניהו כקטן. ואז - מה זה אומר על כל השעות, השנים, החיים שריקלין עצמו השקיע - באדם קטן? לבי עם האנשים שממשיכים להשקיע כדי להציל את כל מה שהשקיעו עד כה. לחתוך הפסדים בבורסה זה לא קל, ולחתוך הפסדים על עצמך - זה קשה בהרבה".
תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אחרון הדיקטטורים
    בן בן 01/2022/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דיקטטורים ששלטו בעולם.... היטלר... מוסולני... פינושה... ועוד הלהיבו את תומכיהם שהעריצו אותם.... חבל שבישראל שבה חי עם הספר.... מיליון איש הצביעו לדיקטטור... מיליון איש מעריצים אותו..... עצוב מאוד ל8 מיליון אחרים... שלא הצביעו לו.
    סגור
  • 4.
    ריקלין הוא עוד בבון שמוקסם מהילת הקסם של נוכל מושחת (ל"ת)
    מאיר 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 3.
    נו באמת?
    מגן דוד 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תראו בן אדם אנושי שיכול נגד שלוש ענקים מגבים אחד את השני משטרה,פרקליטות, בתי משפט, ככל שכולים בנהריה הצחנה עולה, ומהפסגה, נראים בעיניהם כוכבים,אבל העולם עגול, ותמיד ימצא צדיק אחד בסדום.
    סגור
  • 2.
    עיתונאי פוגע בדימוי של ביבי. על תומכיו אין השפעה-למה? (ל"ת)
    איתן 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    כל מילה בסלע. הביביסטים מביבנים שזה מקרין גם עליהם.
    תומר שטרית 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    12 2
    אם ביבי מודה בעבירות שביצע, הוא מוכר בעצם את הבייס שלו שזיבל לנו את המוח השכם וערב ופימפם את התזה של 'הפיכה שלטונית'. עסקת טיעון והודאה בפשעים מציבה מראה מול פניהם הכעורות של הביביסטים והם לא יכולים להתמודד עם זה שהיו הלכה למעשה חלק אינטגרלי מציר הרשע.
    סגור
  • כי זה עזר באמת?
    גל 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    4 2
    הם עדיין חושבים שזה הדיפסטייט. הכי עצוב, שקורבנות הכת הזו לא מסוגלים לענות על השאלה הכי פשוטה, אחרי שהקרקע נשמטה להם מתחת לרגליים (לא שלפני היה יותר טוב). יודעים רק לדקלם את המשפטים הקבועים, כמו מירי רגב. https://www.mako.co.il/news-channel12?subChannelId=53c0c9b4db87d710VgnVCM200000650a10acRCRD&vcmid=816f511eeed7e710VgnVCM100000700a10acRCRD
    סגור