תקשורת ומדיה

פורנו בכנסת? זו התקרית החמורה שהתרחשה בוועדת החוקה

תקרית חמורה בועדת החוקה, חוק ומשפט. השתתפותם של צופים וירטואלים בועדה שוב מעוררת תקרית חמורה כשאחד מצופי הזום הציג תכנים בלתי הולמים, כך הגיבו למקרה בכנסת
מערכת ice |  4
גלעד קריב (צילום דוברות הכנסת)
הדיון בועדת חוקה חוק ומשפט שנערך היום עד לפני שעה קלה בכנסת, נגדע במהלכו אחרי שיו"ר הועדה, ח"כ גלעד קריב החליט לעצור את הועדה בעקבות תקרית חמורה שהתרחשה בשל שילוב משתתפים בועדה שבאמצעות זום.
בעקבות הקורונה הועדות פתוחות להשתתפות וירטואלית דרך זום, כך שמי שלא יכול להגיע פיזית למשכן יכול לקחת בהן חלק. גם במקרה הזה הצטרפו משתתפים באופן וירטואלי לדיון בועדה, מה שגרר מקרה חמור בו אחד ממשתתפי הזום הציג תוכן פורנוגרפי במהלך הדיון.
עם התרחשות המקרה הודיעה יו"ר הועדה קריב כי הוא עוצר את שילוב הזום בדיון שעסק בחוק הקורונה החדש, והדיון נמשך רק בהשתתפות הנמצאים באולם הועידה, וללא משתתפי הזום.
 
האירוע החמור עבר לטיפול הגורמים האמונים על הנושא בכנסת בהם קצין הכנסת וגורמי המחשוב במשכן. בנוסף הוחלט כי משתתפי הזום בועדות ייחסמו מאפשרות של שיתוף מסך באמצעות הזום תוכנת הזום.
 
האירוע, למרבה המזל לא עבר לשידור ונצפה רק על ידי המשתתפים בוועדה עצמה ובזום שהיו נוכחים בזמן הצגת התוכן. לאחר עצירת הדיון והוצאת הזום ומשתתפיו מגישה לועדה, המשיך הדיון בחוק הקורונה החדש והעניינים הטכניים שיאפשרו את החזרת הזום עברו לטיפול.
זו לא הפעם הראשונה שקיום הועדה בקונספט ההיברידי שכולל משתתפי זום מעורר סערה, בקיץ האחרון זכתה ד"ר שרון אלרועי פרייס לקללות חריפות מאחד ממשתתפי הזום שחתך את דבריה. בעקבות כך, יו"ר הועדה חבר הכנסת גלעד קריב ביקש סליחה ממשתתפת הדיון וביקש להשתיק את קולות הרקע ממשתתפי הזום שהשתתפו בועדה. נציין כי לא ברור אם הקללה הופנתה כלפי אלרעי פרייס עצמה או בחוסר תשומת לב של משתתף הזום.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הם למדו מח''כ בכותל
    יהודי 03/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא יודע מה הם רוצים הם למדו מח''כ שמגיע לכותל לחלל עם נשות הפרובקציה והם עושים את מעשיהם יש להם את הרב שלהם
    סגור
  • 2.
    משטרעעעע
    אבי 02/2022/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להכניסם לכלא לצמיתות
    סגור
  • 1.
    כנראה הקרינו בווידאו את ביבי חותם על עסקת טיעון
    יוני זורר 01/2022/23
    הגב לתגובה זו
    8 1
    אז נכון... אמנם ביבי התפשט מערכיו עד האחרון שבהם ונכון... עם הקמת הממשלה בנט השאיר אותו בלי תחתונים ונכון... יש ילד ז' ברקע... אבל אני לא חושב שזה עונה להגדרה הקלאסית של פורנו.
    סגור
  • תגובה. לשונאי ביבי שהם גם שונאי המדינה
    אחד העם 01/2022/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ביבי יספיד ויקבור אותכם בעזרת השם, שיתפוצץ לכם המעיים, שנאה תחרסם את ליבכם הלב הנאצי שלכם, ימח שמכם ושם זה שילד אותכם, מי אתם חלאות, הרסתם לנו את המדינה עם הרוע והרעל, שלכם שהרעל יוכל את גופכם, עד כמה אתם מחריבים את מדינתנו.
    סגור