תקשורת ומדיה

בן גביר מבעיר את השטח? "אני שרפתי תינוקת בחיים?!"

חה"כ איתמר בן גביר התראיין ב-103FM אצל חן ליברמן ואראל סג"ל ונשאל על הלשכה הפרלמנטרית המאולתרת בשייח ג'ראח. בן גביר הגיב לטענות כי הוא מבעיר את השכונה ותקף: "הערבים שעשו את זה הם פוצי מוצי, לוחמי זכויות אדם"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ח"כ איתמר בן גביר הקים לפני מספר ימים את הלשכה הפרלמנטרית המאולתרת שלו בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, היום (רביעי) הוא התראיין ל-103FM בתכנית של חן ליברמן ואראל סג"ל והתייחס לטענות שהוא מבעיר את הגזרה. 
בן גביר נשאל על המתקפה מצידו של ראש הממשלה נפתלי בנט על הקמת הלשכה ואמר: "אנחנו יודעים איך זה עובד אצל בנט, הכל זה יחסי ציבור. בשומר החומות, בניגוד לבנט, נתניהו הבין את העניין ואמר שיכניס אבטחה - וכך היה למשך שבועיים-שלושה".
 
בן גביר גם התייחס לטענות נגד על כך שהוא מבער את השכונה ועל כך הגיב במתקפה ובעקיצה: ""אני הצתתי 9 פעמים את הרכב של משפחת ישובייב? אני זרקתי בקבוקי תבערה לבית שלו? אני זה ששרפתי כמעט תינוקת בחיים? אני המבעיר? הערבים שעשו את זה הם פוצי-מוצי, תושבי השכונה, לוחמי זכויות אדם, סך הכול רצו לשרוף תינוקת. את מבינה את האירוניה? האירוניה מתה מצחוק".
ליברמן המגישה טענה בתגובה כי חבר הכנסת לא גינה את התקפות הערבים בשכונת שייח ג'ראח. "שמעתי צעקות של מוות למחבלים". חבר הכנסת בן גביר הבהיר: "אני נגד, שאף אחד לא ירים יד על ערבי חף מפשע. ניסו לשרוף תינוקת בחיים, אז אם מישהו צעק 'מוות למחבלים' זה מקביל? את משווה? אם היו מציתים 9 פעמים למשפחה ערבית את הרכב היו משם שידורים ישרים, המשטרה הייתה שמה מארבים ועוצרת את הדבר הזה, נשיא המדינה היה מגנה, רה"מ היה הולך לשם. אין סימטריה".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לאויב - אופי של עקרב רצחני - לא מסוגל לא לעקוץ
    ארנון תל-אביבי 02/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלכו כל יום ששי בצהרים ותקשיבו למואזין (בתפילה המוסלמית השלישית - תפילת א-נור) . רמקולים בקולי קולות , כל הכפר או השכונה או השבט או החמולה - שומעים, במשך חצי שעה, דברי הסתה ועידוד לרצח יהודים והשמדת הכופרים.
    סגור