תקשורת ומדיה

ישראל פריי נגד עמית סגל: "אתה מתחפר בדמות. מביך"

הפרשן של חדשות 12 ספג מהקולגה ביקורת קשה לאור טענותיו כי: "הקריאה לסנקציות על רוסיה בשם המוסר היהודי מרגשת וחשובה. אבל לא כשהיא באה מהצבועים שלא רואים שום בעיה בתשלום מאות מיליונים למשפחות רוצחים מעבר לכביש כאן"

מערכת ice |  4
עמית סגל (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
עמית סגל, הפרשן של חדשות 12 הביע את דעתו הבוקר (שני) על הקריאות לחרם וסנקציות נגד רוסיה ומנהיגה ולדימיר פוטין, בעוד הן מתעלמות מעוולות גרועות לא פחות שקורות ברחבי העולם, העיתונאי ישראל פריי ביקר אותו בחריפות על הדברים שטען.
סגל כתב תחילה: "הקריאה לסנקציות על רוסיה בשם המוסר היהודי מרגשת וחשובה. אבל לא כשהיא באה מהצבועים שלא רואים שום בעיה בתשלום מאות מיליונים למשפחות רוצחים מעבר לכביש כאן, לא בחרקוב".
 
עוד הוסיף הפרשן של N12: "ישראל צריכה להתייצב בצד הנכון של ההיסטוריה, אבל לא בגלל אלה ששנים נמצאים בצד העקום שלה ועוד מטיפים על מוסר יהודי", שעות קודם לכן כתב: "הדבר הכי דומה לניסיון התיווך הישראלי בין רוסיה ואוקראינה זה אברהם קליין משמש כקוון בגמר המונדיאל גרמניה-רוסיה ב-1982. לא קשור אלינו, ובכל זאת בא לנו להיות על המגרש".
 
פריי השיב: "אם חוסר מודעות הייתה בן אדם, איך היו קוראים לו? ובכן, עמית סגל. בדיוק הרגע מצאת ת'צמך יחד עם פוטין, האחרונים בעולם לדקלם דפי מסרים של התוקפן שמשחק אותה קורבן, כולם עלו על הטריק, אבל אתה מתחפר בדמות. מביך".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ישראל פריי שר"י
    יוסי בר 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מי אתה יראל פריי הידוע לשימצה שתטיף מוסר על התחפרות בדמות אתה חתיכת חלאה בוגד לך תמשיך ללקק לערבים וערב
    סגור
  • 2.
    עמית סגל מת מפחד... והפעם בצדק
    ירמי לפידות 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    7 3
    הוא רואה איך המערב מתאחד בסנקציות משתקות מול רוסיה. הוא מבין שיום אחד זה יכול לקרות גם לישראל, בקונטקסט של מפעל ההתנחלויות והפלסטינים. וכשיום אחד בעתיד יוטלו הסנקציות המרסקות עלינו, הציבור הישראלי ינטוש מהר מאד את המתנחלים ואת מאחזיהם,. למה? כי אין לנו את היכולת להיות מצורעי העולם. זה לא משנה אם אתם ימנים, שמאלנים או משהו באמצע - זאת המציאות.
    סגור
  • 1.
    לא מעוניין לקבל הרצאות על מוסר יהודי מבן של טרוריסט
    אמיליו ברדה 02/2022/28
    הגב לתגובה זו
    11 2
    בדיוק כפי שאיני מעוניין לקבל הטפות מבן של נאשם בשוחד, מרמה והפרת אמונים.
    סגור
  • ומנכדה של משת"פ של הנאצים? (ל"ת)
    הנרי 03/2022/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור