תקשורת ומדיה

חיים אתגר בהאשמות קשות: "שלא יספרו סיפורים, המדינה עושקת"

מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' בקשת 12 נגד עליית מחירי הדלק בישראל: "אומרים לנו שזה בגלל המצב בעולם, אבל מחירי הדלק בישראל הם מהיקרים בעולם, שימו לב לנתון הזה - כאן כמעט 70% ממה שאנחנו משלמים מתחנות הדלק, הולך בדרך כזו או אחרת למדינה"
מערכת ice |  8
חיים אתגר (צילום יחצ קשת 12)
אחד האירועים המרכזיים בישראל, שנגזרו כתוצאה מהלחימה בין רוסיה לאוקראינה, הייתה העלייה הדרמטית במחיק הדלק, שנגרמה מזינוק במחירי חביות הנפט בעולם, אבל לדעתו של מגיש 'יצאת צדיק' ו'המתחזים' בקשת 12, חיים אתגר, עדיין לא הייתה סיבה מיוחד שהצדיקה עלייה שכזו.
בפוסט שהעלה לאינסטגרם, הסביר אתגר בין היתר: "שיא השיאים: מחירי הדלק בישראל מהגבוהים בעולם. אומרים לנו שזה בגלל השוק העולמי. לא מספרים לנו שכמעט שבעים אחוז ממה שאנחנו משלמים בתחנות הדלק הולך למדינה, לממשלה. 70%!!".
 
"איזה מספר מטרף. ולצד זאת, זו הייתה שנת שיא בגביית מיסים בארץ. יוקר המחייה פה, הוא לא רק בגלל טייקונים שעושים קופה על חשבון האזרח, הוא גם בגלל הממשלה שקורעת ועושקת אותנו".
עוד אמר בסרטון שהוסיף לדברים: "מחירי הדלק הגיעו לרמות מטורפות וכל פעם שעולה המחיר אומרים לנו שזה בגלל המצב בעולם, אבל מחירי הדלק בישראל הם מהיקרים בעולם, שימו לב לנתון הזה - כאן כמעט 70% ממה שאנחנו משלמים מתחנות הדלק, הולך בדרך כזו או אחרת למדינה. תדעו לכם שלמדינה הזו הייתה שנת שיא ברווחים שלה ממיסוי. שלא יספרו לכם שקשה לחיות כאן בגלל שבעולם יש עלייה או הכלכלה, אלא בגלל שהממשלה שלנו עושקת את התושבים".
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    צודק
    צודק 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צודק
    סגור
  • 5.
    בוקר טוב אליהו! כבר רציתי לצעוק המלך עירום (ל"ת)
    עמית 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    ביבי הרס את המדינה
    יוסי 03/2022/12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    הדלק תמיד היה יקר ביבי העלה את מחירי האלכוהול .העלה את הסיגריות .העלה את מחירי הדיור . נתן מיסים על זכיה בלוטו .עשק את האזרחים .ואף אחד לא דיבר ופתאום כולם מתלוננים עכשיו אז תדעו שמי שגרם לכל העליות המחירים זה ביבי וצרה נתניהו ויאיר הפוסיקט
    סגור
  • ביבי לא בתמונה , מה שייך?
    א 03/2022/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    האובססיה החולנית לביבי,היא כבר סימפטום נפשי בלי קשר למציאות
    סגור
  • 3.
    הפשע היא שכמעט כולם שותקים וממשלת הנבלות מעלה מיסים עוד
    אריק 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    5 1
    העם כאילו הורדם... כל כך לא רצו את ביבי שאפילו כעת שהרוע של ליברמן משתולל בלי מעצורים, מקבלים את הכל באהבה... הזוי מה שקורה כאן. ועוד מבקשים לעשות עליה למקום הארור הזה. אני מבין שבלית ברירה כמו באוקראינה יעשו עליה, אבל כל השאר, למה שיבואו לכאן. הנושא של הדלק הוא דוגמה לחזירות שלא יודעת גבולות של ממשלת הרשע
    סגור
  • 2.
    הוא מתכוון לרוץ לכנסת?
    נוסע באוטובוס 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה החידוש כאן? ולמה דווקא עכשיו?
    סגור
  • 1.
    כל-כך צודק
    אזרח 03/2022/09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    תאמין לי חיים כמה אתה צודק , מקווים מאוד שהממשלה של הרשעים האלה יפלו כמה שיותר מהר , תמיד שהשמאל בשילטון הם נותנים גזרות של המן הרשע , ליברמן ממש כמו ליבר המן ! בושה וחרפה של ממשלת שינוי, היא באמת משנה, אבל לרעה!!!!
    סגור
  • כאילו 12 שנה לא היתה ממשלה בישראל. הצחקת! (ל"ת)
    כאילו 03/2022/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור