תקשורת ומדיה

בנו של אמיר פיי גוטמן ז"ל מככב לצד בתו של אברבוך

זו שנה שלישית ברציפות שרוי פרישר גוטמן, בנו של הזמר המנוח, מדגמן לקמפיין אביב-קיץ של NOIZZ לצידה של בתו של אלכס אברבוך, הקופץ במוט לשעבר, אנסטסיה אברבוך. עלות הקמפיין מוערכת בכמיליון וחצי שקלים
מערכת ice | 
רוי פרישר גוטמן ואנסטסיה אברבוך (צילום jpg)
הבוקר (חמישי) צולם קמפיין אביב-קיץ 2022 של מותג האופנה לילדים NOIZZ בהשקעה של כמיליון וחצי שקלים, עם הפרזנטורים בנו של אמיר פיי גוטמן ז"ל, רוי פרישר גוטמן, שעבורו זו כבר שנה שלישית עם המותג ולצידו אנסטסיה אברבוך, בתו של הקופץ במוט לשעבר, אלכס אברבוך.
אברבוך בעלת ניסיון רב בתחום וזאת על אף גילה הצעיר, מאחוריה כבר קמפיינים גדולים בארץ ובעולם והיא אחת המבטיחות בתחום והוכרזה בעבר ככפילה של בר רפאלי. את הקמפיין, שעלותו מוערכת בכמיליון וחצי שקלים, מובילים משרד הפרסום ICONZ BY MEDIO והוא צפוי לעלות בחודש הקרוב בפריסת מדיה רחבה שלטי חוצות, טלויזיה, דיגיטל ועיתונות כתובה.
מישל רוגוף , אורן יפרח ורונית חיימוביץ', בעלי קבוצת מאניה גרופ: "רוי ואנסטסיה הפכו לחלק ממשפחת  NOIZZ ומגלמים באופן מושלם את שפת המותג מה אנחנו ילדים?!", שיתוף הפעולה בין הטאלנטים מוכיח את עצמו לאורך השנים השניים מתאימים לערכים שהמותג משדר".  
אליאור אסלן, מנהל שיווק קבוצת מאניה גרופ : "קמפיין הקיץ  מתכתב עם טרנדים מעולמות העתיד עם והגיימינג. למותג בועט כמו NOIZZ חשוב תמיד להוביל את קו האופנה עם שפה ייחודית המותאמת לקהל היעד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה