תקשורת ומדיה

קשת 12 מתחדשת בדוברת חדשה, דווקא מהמתחרה שלה

בקשת 12 מודיעים היום (שלישי) על מינוי מנהלת תחום היח"צ של הקבוצה אחרי ששירי לוי יצאה לחופשת לידה לאחרונה. המינוי המפתיע ניתן דווקא למי ששימשה עד לא מזמן דוברת בערוץ המתחרה
מערכת ice | 
בניין קשת (צילום Magma Images)

קשת 12 מודיעה היום (שלישי) על מינויה של שרון בן דוד לדוברת החברה, וזאת במקום שירי לוי, מנהלת מערך הדוברות של הקבוצה שיצאה לאחרונה לחופשת לידה. מדובר במינוי מעניין לאור העובדה שבתפקידה המשמעותי האחרון, כיהנה בן דוד כדוברת חדשות 13 בערוץ המתחרה, תפקיד אותו עזבה לפני כמה חודשים.

ברזומה של בן דוד ניתן למצוא גם תפקיד כראש מערך תקשורת והדוברת של אירוויזיון 2019  בישראל ומנהלת הסברה ויחסי ציבור של כאן תאגיד השידור הישראלי. לבן דוד יש ניסיון של מעל 20 שנה בתחום הדוברות ובייחוד בנישה של גופי התקשורת הגדולים.
 


בן דוד תשמש כדוברת קבוצת קשת ומנהלת מערך הדוברות, ויחסי הציבור של הקבוצה והערוץ. מדובר בתפקיד שחולש לא רק על תכני הבידור של קשת, אלא על זרועות האינטרנט וכמובן תכני קשת עצמם, והזרוע הבינלאומית – קשת אינטרנשיונל. תפקידה של בן דוד משתייך לחטיבת התקשורת בקשת תחת סמנכ"לית החברה טלי גורן.


נזכיר כי אחת מנקודות הציון המשמעותיות ביותר שהתרחשו השנה בקבוצה היא האישור שקיבלה הקבוצה לרכישת 25% מקבוצת התקשורתRGE , מהלך שמאפשר לקשת לצמוח בעולמות התוכן ולפתוח שירותי הזרמת תוכן בתשלום.

קשת גם מפעילה את אתרי האינטרנט והישומונים "Mako" ו-"N12" ."RGE  ומפיצה ומפיקה ערוצים שונים שהמרכזיים שבהם הם ערוצי ספורט מובילים (ספורט 5) ותכני ילדים, בנוסף היא מפעילה את אתר האינטרנט "ספורט 5".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה