תקשורת ומדיה

"להפוך את ג'נין עכשיו, החלאה רצח בשם העם שלו"

אלירז שדה מפעיל לחץ על הממשלה לנהוג ביד הקשה ביותר כנגד המחבל ומשפחתו: לסגור סחורות, חשמל, מים, כספים, הכל ולכולם. כל פיגוע כולם יסבלו וקשה. אם בשם העם שלהם רצחו אז אם העם שלהם ישלם הם יורידו ראש. עכשיו!"
מערכת ice |  7
אלירז שדה (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
הפיגוע המזעזע שאירע ליל אמש (חמישי) בדיזינגוף בתל אביב ממשיך לעורר תגבות סוערות ברשתות החברתיות. אחת מהן הייתה חריפה במיוחד ושייכת לאלירז שדה, שהבהיר כי יש לנהוג ביד הקשה ביותר בג'נין, העיר ממנה הגיע המחבל שנוטרל אחרי מספר שעות של מצוד משטרתי. 
"המחבל חוסל במסגד ביפו, עכשיו להביא כוחות גדולים ולהוציא את כל הכפר שלו לרחוב לחקירות" צייץ שדה והמשיך "חקירות שייקחו הרבה זמן. אותו כנ"ל ביפו. חקירות ברחוב וארוכות. אפילו שבועות".
שדה הוסיף: "להפוך את ג'נין. עכשיו. מחיר במזומן. לחקור את כולם ברחובות תוך כדי עוצר מלא בעיר, מי שבחוץ יוגדר כמסוכן וכך יש להתנהג אליו. אין דבר כזה מפגע בודד, החלאה רצח בשם העם שלו אז שהעם שלו ישלם. אין מקום לרחמים כלפי אף אחד. לסגור סחורות, חשמל, מים, כספים, הכל ולכולם. כל פיגוע כולם יסבלו וקשה".
עוד כתב: "לשנות גישה מהגנה להתקפה. לתקוף בכל מקום שקשור למחבלים, בית, רחוב, שכונה, כפר, עיר, הכל, לתקוף בכח. אם בשם העם שלהם רצחו אז אם העם שלהם ישלם הם יורידו ראש. עכשיו!".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    שכחנו....
    שוקי קרן 04/2022/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שזוהי מלחמה לחיים ולמוות. משנתו של ז',בוטינסקי "קיר הברזל " לאלתר
    סגור
  • 6.
    חבל ש 12 שנים לא עשו ככה (ל"ת)
    בן 04/2022/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 5.
    קודם להוציא להורג את הישראלי שמעליל על חיילי צהל
    מוחמד בכרי 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מדינהה דפוקה. במאי ישראלי מוציא סרט שקרי על חיילי צהל ונשאר בחיים. מייסד הBDS לומד באונברסיטה בישראל כי התחתן עם ערבייה ישראלית ונשאר בחיים. בגץ מטפשר לשוללי זכות קיום למדינת היהודים להבחר לכנסת. ולהשמיץ אותנו כל העולם. בשום מדינה נאורה בעולם לא היו מאפשרים זאת מארהב?? שחטו אינדיאנים וזועקים נגדנו על כיבוש צרפת? טחמנ את מדינות אפריקה ומטיפה לנו מוסר אנגליה? שיא הניצול והאימפראליזים הולנד? סוחרת העבדים הגדולה לטובת אמריקה שנמשיך?? יהי רצון שהצלחמה תקרע תתפשט לאירופה ותקרע אותה לגזרים. שיתעסקו בבעיות שלהם ולא יטיפו לנו מוסר יום יום.
    סגור
  • 4.
    לביביזם יש קטע של הרמה להנחתה
    . 04/2022/09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אמנם זה מאוד נכון והגיוני. וגם כך הרבה מדברי הגות מנהיג עדת הביביזם בדבריו. אבל לא ראינו ביקורת פנים אצלם.. בזמנם אז לא לבוא עכשיו בביקורת הפוך על הפוך. כעת תהיה בשקט מקסימום תשלח חיזוק מבחוץ. אל תהיה "חכם בלילה"...
    סגור
  • 3.
    פששש עכשיו כל ירקן שמלקק לביבי נותן הוראות
    אייל גולן תן לו כאפה 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    לבנט חחח מעניין
    סגור
  • 2.
    ג'נין
    יעל 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 0
    למרר להם את החיים עד שלא יהיה להם כוח ללכת
    סגור
  • 1.
    פחחח, ברור, רק בנט יושב עכשיו ומחכה להוראות מאלירז שדה. (ל"ת)
    אלירז שדה מפעיל לחץ 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור