תקשורת ומדיה

נפתלי בנט: "קורא לתקשורת לא לזרוע פאניקה"

ראש הממשלה בהצהרה לאחר הפיגוע בתל אביב: "מאנשים שחוגגים רצח של יהודים אין לי שום ציפיות". שר הביטחון, בני גנץ: "המשך שגרת החיים שלנו ככל שניתן היא התבוסה של הטרור"
מערכת ice |  3
נפתלי בנט (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
אחרי הפיגוע המזעזע שאירע אמש (חמישי) ברחוב דיזנגוף בתל אביב וכמו כן, לאחר שהמחבל, שתחילה נמלט מזירת הפיגוע והתקיים אחריו מצוד, נתפס וחוסל לאחר שאותר ביפו, ראש הממשלה נפתלי בנט, שר הביטחון בני גנץ והשר לביטחון פנים, עמר בר לב, סיפקו את הצהרותיהם בנוגע לפיגוע ולמצב הביטחוני.
ראש הממשלה, נפתלי בנט, מסר בהצהרתו: "בסיומו של לילה ארוך כוחותינו שמו את ידם על המחבל. אני מבקש לשבח את השב"כ, המשטרה והימ"מ. אם לא היינו תופסים אותו עכשיו זה היה יכול להימשך יותר. כל מי שמסייע למחבלים צריך לדעת שהמחיר שישלם יהיה כבד מנשוא. ראינו את אביו של המחבל מתפאר במעשה, ראינו איך מחלקים ממתקים. ​פיגועי יחידים בלי תשתית ארגונית זה אתגר גדול למערכת הביטחון, אבל היא תעמוד בו. אין לי ציפיות מהאנשים שחוגגים רצח יהודים, אבל מעצמנו יש לי ציפיות גבוהות. צריך עצבים חזקים, ערנות ומעל הכל - אמונה בצדקת דרכנו בארץ הזאת".
 
"אנחנו מעניקים חופש פעולה מלא לחופש לצה"ל, לשב"כ ולכל כוחות הביטחון על מנת למגר את הטרור. לא יהיו מגבלות למלחמה הזאת. רוצים לשבור את רוחנו, לעולם לא נישבר. ​אנחנו בתקופה קשה ומאתגרת ייתכן ואף ממושכת. מאנשים שחוגגים רצח של יהודים אין לי שום ציפיות, אבל צריכות להיות לנו ציפיות מעצמנו. נצטרך אורך רוח, עצבים חזקים, ערנות של כולנו ומעל הכל אמונה גדולה בצדקת הדרך בארץ הזאת. טרור אינו גזרת גורל. בהלה והיסטריה היא לא תכנית פעולה. קורא לתקשורת לא לזרוע פאניקה מיותרת בציבור, זו לא תוכנית ריאליטי".
שר הביטחון, בני גנץ, אמר: "אני קורא לכלל האזרחים לקיים את שגרת חייהם ככל שניתן. המשך שגרת החיים שלנו ככל שניתן היא התבוסה של הטרור. טוב עשתה הרשות הפלסטינית שגינתה את הפיגוע. הדרישה שלי ממנה היא שלצד הגינויים, יורחבו הפעולות נגד מחוללי הטרור בכל הגזרות. איננו מענישים ציבור – אבל הביטחון קודם לכל".
 
"מדינת ישראל היא המדינה החזקה ביותר באזור. אויבינו יודעים זאת ומרגישים זאת. צה״ל ויתר כוחות הביטחון ימשיכו להפעיל את כלל היכולות המודיעיניות ולצידן את כלל המערכות ההתקפיות וההגנתיות הנדרשות, על מנת להתמודד ולגדוע את הגל הזה, כמו גם לתבוע מחיר ממשלחיו".
השר לביטחון פנים, עמר בר לב, הוסיף: "המשטרה, צה"ל והשב"כ מסכלים ניסיונות פיגוע רבים שמטרתם להגיע למרכזי הערים. אנחנו נפעל בכל מקום כדי למגר את הטרור. לא נאפשר לאף מחבל או מי שמסייע לו לחיות רגע אחד בשקט - ונניח עליהם את היד, חיים או מתים".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    גנץ רוצח יהודים
    גנץ רוצח יהודים 09/2022/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדי לקדם מדינה פלסטינאית בני גנץ משלם לרוצחת סדרתית לרצוח יהודים וסים אסאיד לא רצח את כדורי אלא רוצחת שכירה של השב"כ. תתגברו על הצנזורה של מעריב תמחקו את הרווח docdroid .net/ICjMkvG/document
    סגור
  • 2.
    תמשיכו ללטף את הממשלה הפושעת עם דם על הידיים
    ישראלי 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    התקשורת שותקט, ועם ישראל חי מאסון לאסון
    סגור
  • 1.
    אני מבקשת את זה כבר שנתיים
    שיר 04/2022/08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    והמדינה דווקא מעודדת את זה
    סגור