תקשורת ומדיה

אורנה ברביאי: לא שוללת שיתוף פעולה עם אחמד טיבי

שרת הכלכלה התייחסה למאמצים שנעשים את לשמר את הקואליציה ולמצב שבו תצטרך הקואליציה להיתמך בקולותיהם של חברי הרשימה המשותפת: "האלטרנטיבה זה להכניס את המשק לקיפאון"
מערכת ice |  4
יאיר לפיד אורנה ברביבאי (צילום יוסי זליגר פלאש 90)

שרת הכלכלה אורנה ברביאי התייחסה היום בראיון לגדעון אוקו בתוכנית חיסכון, למצב שבו תצטרך הקואליציה להסתמך על קולותיהם של חברי הרשימה המשותפת ואמרה כי אינה שוללת ישיבה עם הרשימה המשותפת.

ברביאי הגיעה כדי לדבר על החוק החדש אותו מקדם משרדה להורדת המיסוי על ייבוא מקביל. אוקו בירך על החוק, אך תהה: "איך מתכוונת השרה להעבירו כאשר לקואליציה אין רוב בכנסת". ברביאי טענה שמתנהלים מאמצים כדי לחזק את הקואליציה, ולשאלתו של המגיש, האם נבחנת גם האפשרות לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת וח"כ אחמד טיבי, השיבה השרה כי: "אני לא שוללת כלום". השרה אף אמרה כי: "אנחנו בוחנים שיתוף פעולה עם כולם", וכשנשאלה באיזו קונסטלציה עשויה הקואליציה להיתמך על ידי המשותפת, השיבה: "יכולה להיות תמיכה מבחוץ, יכולה להיות תמיכה אחרת".
 

כמו כן, השרה התייחסה למצב של בחירות אפשריות: "האלטרנטיבה זה להכניס את המשק לקיפאון, להגדיל שוב את אחוז האבטלה. הציבור התעייף ממערכות בחירות ומפוליטיקה. במצב של גל טרור צריך לעשות כל מאמץ מעבר לפוליטיקה כדי לייצר בטחון". לקראת סוף דבריה, התבטאה באופן שעשוי לרמז על מניע אחר בגינו ינסו לשמר את הקואליציה ואמרה: "לפיד עשה כל מאמץ כדי להיות ראש ממשלה".


על אף הצהרותיה של ברביבאי, יש לציין כי חברי כנסת רבים באגף הימני של הקואליציה התבטאו בעבר נגד הקמת קואליציה בתמיכת הרשימה המשותפת, זכורה במיוחד התנגדותם של חברי הכנסת יועז הנדל וצבי האוזר, שמנעה את הקמת ממשלת גנץ בסבבי הבחירות המוקדמים, וקשה להניח שכעת יפעלו אחרת.
 



 

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חבורת מטורפים . מזל שאין בארץ מפלגה נאונאצית
    יהודי 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    משוגעים. לפיד אתה מה זה מרכז ?!?!עבדת יל כולנו נוכל
    סגור
  • 3.
    עוד טינופת
    א 04/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תוצרת לפיד תתבישי לך סתומה
    סגור
  • 2.
    כוהנת השחיתות מאכ"א !!! (ל"ת)
    אסף 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מה הגבול
    חנן 04/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואיך את עם השטן ?אם הוא נותן לך שלטון?
    סגור