תקשורת ומדיה

שיקלי מקבל גיבוי: "לתת לו פרס ישראל, ימינה שקרנית"

באופוזיציה במסרים חיוביים לח"כ שהודח ממפלגתו, בן גביר: "נשאר נאמן לעקרונותיו בנחישות וללא מורא מהשלטון הדיקטטורי. כולם יודעים שההכרזה פוליטית", יריב לוין: "כולנו איתך"
מערכת ice |  3
עמיחי שיקלי (צילום אוליבייר פיטוסי פלאש 90)

הדחתו של חבר הכנסת עמיחי שיקלי אמש (שני) ממפלגת ימינה בתום יום סוער שלווה בקרבות מכוערים בין חברי הכנסת משני צדי המתרס, התקבלה בכעס גדול והתגובות למהלך לא איחרו לבוא.

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו כתב: "שיקלי לא פרש מהימין. ״ימינה״ פרשו מהימין. שיקלי מבין היטב שממשלה שתלויה במועצת השורא של האחים המוסלמים לא יכולה להילחם בטרור. ואני אומר לכם שאסור לנו לחכות לפיגוע הטרור הבא או לירי הבא. אנחנו צריכים להקים מייד ממשלת ימין חזקה בראשותי כדי להחזיר את הביטחון והשקט לאזרחי ישראל".
 

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "שקלי אשריך, אות כבוד בשבילך. מציע לתת פרס ישראל לעמיחי שיקלי שנשאר נאמן לעקרונותיו בנחישות וללא מורא מהשלטון הדיקטטורי. כולם יודעים שההכרזה פוליטית. ימינה הוכרזה סופית כמפלגה הכי שקרנית ורמאית. גנבה את דעת קולות בוחריה והשתמשה בהם הפוך ממה שהבטיחה לפני הבחירות. הציבור יבוא עימם חשבון".
 
יו"ר סיעת הליכוד ומרכז האופוזיציה, ח"כ יריב לוין, בתגובה על החלטת ועדת הכנסת: "ההחלטה של ועדת הכנסת תיזכר לדורות בין המבישות שהיו בבית הזה. הציבור יודע היטב מי הפורש האמיתי מסיעת ימינה, ומי נצמד להבטחות אותן מסר לבוחר ערב הבחירות. ח"כ עמיחי שיקלי - כולנו איתך".
 
ח"כ אורי מקלב הוסיף: "זו הצבעה מאוסה. ח"כ שיקלי לא כמו אחרים שדרשו תפקיד או טובת הנאה כזו או אחרת, מתחילת הקמת הקואליציה הודיע כי אינו יכול לחבור לקואלצית רשע שכזו וזאת למרות שהציעו לו 'שוחד פוליטי' רב. המאשים הופך לאשם, אתם לא ימינה אלא שמאלה. אתם במעשה זה שומטים לבנה נוספת של ממשלה המבוססת על שקר, עריצות ושלטון דיקטטורי".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    שקלי
    יוד יוד 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פרס ישראל לתת לו,אתה לא מתבייש, אני הייתי נותן לו נובל,(נבל)
    סגור
  • 2.
    שיקלי נוסע בכביש 6 (המצפן לצפון) בנט פנה ימינה לקלקיליה (ל"ת)
    איתן 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בושה
    ליכדניק לשעבר 04/2022/26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ביבי וחבר מרעיו יעשו הכל! להוביל את מדינת ישראל לאסון.חבורתאפסים בראשות עבריין מועד שבסופו כלא בקרוב!
    סגור