תקשורת ומדיה

אלמנת הנרצח: "ילדי הרך ראה את אביו ברגעיו האחרונים"

שעות לאחר שנרצח בדם קר לעיני בנו, אלמנתו של אחד מנרצחי הפיגוע באלעד יוצאת בבקשה לבני עירה, "לא למסור את הפרטים שלנו. הילדים בטראומה"
מערכת ice |  1
זירת הפיגוע בחדרה (צילום פלאש 90)
בפוסט שובר לב, ספדה הלילה לבעלה המנוח אלמנתו של אחד מנרצחי הפיגוע באלעד  שמצא את מותו בפיגוע הרצחני שהתרחש בעיר. מהפרופיל החצי אנונימי ביקשה מתושבי עירה שלא לפרסם את שמם וכתובתם עד אשר יתפסו את המרצחים.
בפוסט שפרסמה בקבוצת הפייסבוק של תושבי אלעד כתבה, "ברוך דיין האמת. ליבי מסרב להאמין שנשארתי לבד עם 5 יתומים. ליבי נשרף שילדי הרך ראה את אביו ברגעים האחרונים שלו. בעלי נלחם נגדם בגבורה רבה והציל נפשות רבות בזמן שנלחם איתם דקות ארוכות. מה שאפשר לרבים לברוח מהמקום. ה' ינקום דמך בעלי היקר והאהוב. אתה תחסר לנו מאוד. 
"פרטי ההלוויה יפורסם בהמשך. אנא בכל לשון של בקשה לא לפרסם את הכתובת שלנו ואת מספר הטלפון עד שהנבלות יתפסו. כל הפרטים האישיים שלנו רצים ברשת. בבקשה הילדים בטראומה ומפוחדים".
24 שעות בדיוק לאחר תחילת חגיגת יום העצמאות ה-74 למדינת ישראל, המדינה כולה חזרה לקרקע, עם פיגוע קשה מאוד בעיר אלעד, שם על פי ההערכות המשטרה, שני מחבלים, חמושים ברובים, סכינים וגרזן, רצחו שלושה תושבים ופצעו שלושה נוספים, כך על פי מידע ראשונה. 
דובר המשטרה, נצ"מ אלי לוי אמר אתמול: "אנחנו עם שבעה נפגעים באירוע הזה, זה קרה באזור השעה 20:33, אנחנו מדברים על כמה זירות באותו שטח. כוחות גדולים של משטרה ממחוז מרכז קופצים למקום, אנחנו עדיין לא יכולים להגיד בוודאות כמה חשודים היו, אבל לפי מרבית הדיווחים שקיבלנו עד עתה, שני חשודים - האחד השתמש בנשק חם, והשני השתמש בגרזן ובסכין. אני רוצה לקרוא לציבור לא להגיע לזירות השונות, לא להפריע לכוחות ההצלה, לאפשר לכל כוחות הביטחון לסרוק את האזור עד שנגיע אל החשודים. אנחנו מנהלים את המצוד גם מהאוויר באמצעות מסוק ובאמצעות מחסומים". 
כזכור, רק לפני שבוע אירע הפיגוע האחרון באריאל, בו נהרג ויאצ'סלב גולב שעבד כמאבטח במחסום בכניסה לעיר. האירוע הזה מצטרף לשרשרת אירועים מהחודש וחצי האחרון, שהתחילו עם הפיגוע בבאר שבע, המשיכו עם הפיגועים בחדרה, בני ברק, בדיזינגוף בתל אביב וכאמור באריאל, בהם נרצחו בסך הכל 19 בני אדם. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    טרור
    רינה 05/2022/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הקול קול יעקב והידיים ידי עשו. כאשר בתי הכנסת שלנו מלאים במתפללים ובתפילות ,ידי עשו נחלשים. בואו ננסה את הפתרון שלא כל כך מציעים במדיה ובערוצי התקשורת
    סגור