תקשורת ומדיה

בן גביר נגד אחמד טיבי: "אויב, שונא יהודים ואת ישראל"

יו"ר עוצמה יהודית תקף בחריפות את חבר הכנסת מהרשימה המשותפת בעקבות העימות החריג בכנסת עם ח"כ מירב בן ארי: "הוא לא מבחין בין מר"צ לביני, מבחינתו כולנו יהודים והוא שונא יהודים. סיפרתי למירב בן ארי על הרשמים שלי. חייב לומר שהיא בודקת פועלת ועושה"
מערכת ice |  2
איתמר בן גביר, אחמד טיבי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
לאחר התקיפה החריפה שלו כנגד חברת הכנסת מיש עתיד, מירב בן ארי, אחמד טיבי ממשיך להיות תחת אש. היום (חמישי), מי שתקף את חבר הכנסת מהרשימה המשותפת הוא ח"כ איתמר בן גביר, שכהרגלו, לא שמר על "פוליטקלי קורקט". רחוק מזה. 
"אני אומר לאורך כל השנה, טיבי הוא אויב, שונא ישראל" אמר חבר הכנסת איתמר בן גביר בתכנית ב'קול חי', "הוא לא מבחין בין מר"צ לביני, מבחינתו כולנו יהודים והוא שונא יהודים. סיפרתי למירב בן ארי על הרשמים שלי. חייב לומר שהיא בודקת פועלת ועושה".
 
כזכור, במהלך עימות חריג במליאת הכנסת, כינה טיבי את בן ארי "חלאת אדם", זאת לאחר שלטענתו, אמרה באחת מתכניות האולפן כי היא "לא מצטערת" על מותה של עיתונאית אלג'זירה, שירין אבו עקאל. טיבי הוסיף: "אני בחיים לא אמרתי שאני לא מצטער על מותו של איש. את צריכה להתבייש".
בן ארי, שמיררה בבכי מדבריו של טיבי, אמרה על דוכן העדים: "נמאס לי כבר, נמאס לי. מה זו ההתנהגות הזו?". היא הזכירה גם את התקרית שבה כינה אותה חבר הכנסת עופר כסיף מהרשימה המשותפת "תרנגולת", והוסיפה: "פעם קיללתי מישהו מכם? פעם דיברתי אליכם בזלזול? מעולם לא. מספיק כבר, תכבדו את המקום הזה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אחד אדיוט והשני מטומטם (ל"ת)
    מצא מין את מינו 05/2022/23
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 1.
    לא חסיד של בן-גביר, אבל הפעם הוא בהחלט צודק.
    אלמוני 05/2022/20
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההשוואה של טיבי בינו לבין מרצ כבר מדברת בעד עצמה.
    סגור